Vraag

lastige situatie?

  • 22 February 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke dus, ik ben 17 op het moment, en ik ben nu al zo'n 8maanden met een meid aan t praten. We zijn echt heel close, op vriendschappelijk gebied en verder. We hebben alleen geen relatie. Dit is omdat we best ver van elkaar wonen (dan spreek ik over 4uur reistijd). Maar de klik is er dus wel.

Telkens als ik zeg dat ik naar dr toe wil komen, zegt ze dat ze het eng vind. Omdat ze er dan misschien 'meer van gaat denken', en omdat ze bang is dat ze mij pijn doet. Als ik vraag op welke manier pijn doen ze bedoelt, wil ze het me niet vertellen.

Nu was ik net met dr aan t bellen, en ging t er weer over dat ze me 'pijn zou doen'. Ze had aan een vriend van ons verteld waar ze me pijn mee zou moeten doen, en zei toen: 'hopelijk snitched ..... het niet'. Ze heeft het verteld nadat ze t over fix hadden.

Dit is echt enorm verwarrend voor mij, ik heb gezegd dat ik niet zou vragen wat ze gezegd had aan onze vriend, maar de neiging om het wel te vragen is nu enorm groot.

Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen in deze situatie, want ik weet het even niet meer

 


1 reactie

je wil een duidelijk antwoord dat snap ik. ik zou het haar echt vragen omdat je haar leuk vind en anders kan het toch niks worden. succes

Reageer