Vraag

Kweet nie wat te doen met verliefdheid

  • 4 March 2020
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus ja... 

Ik vind dus een meisje leuk uit m'n klas (het is eerder een samengestelde klas, ik zit in iw en zij in tw). Alleen weet ik niet hoe ik het haar moet vertellen. We zijn al vrienden en we hebben elkaar al wat toevertrouwd (dingen die je niet aan iedereen vertelt). Alleen zijn er ook nog een paar andere mensen waar ze vaak mee optrekt. Ik zat te denken om haar een bericht te sturen met alles erin. Is dit een goed idee? 


7 reacties

Hii!

ik snap dat je graag een bericht wilt schrijven, echt. Zo kun je het zelf aanpassen, de tijd nemen, en het is een stuk makkelijker dan face to face. Toch zou ik het niet doen, meisjes vinden het veel leuker als je het gewoon tegen ze zegt (dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Wat wel een voordeel is van een berichtje sturen is dat het meisje ook even de tijd heeft na te denken, maar ik zou het toch face to face zeggen. Ikzelf zou dat ook veel leuker vinden (en stoerder). 
Maar kijk anders ook even wat de rest ervan vindt :)

Zou ik het dan eerst vertellen en later een wat uitgebreider bericht sturen? Of zou ik het eerst aan een vriend van ons beide vertellen? 

Heeft er iemand anders nog tips? 

Weet je zeker dat die vriend te vertrouwen is? Weet diegene veel over dat meisje?

We zijn allebei al enkele jaren met elkaar bevriend. Hij heeft ook al gezegd dat er niets tussen hen is. 

Reputatie 3
Badge +3

Hoii.

Ik snap dat je je vriend graag gebruikt op dit soort momenten als morele steun, maar ik raad het uit eigen ervaring toch een beetje af😅.

Als je het wilt zeggen doet dat op een rustig momentje zodat je het duidelijk kan zeggen.  Als dat echt niet gaat kun je dat appje altijd nog sturen. Maar ga eerst es face to face proberen.

gr. Ranger

K kzal het idee van die vriend scrappen en proberen een goed moment te zoeken voor het te zeggen 

Reageer