Kleding

  • 31 July 2017
  • 9 reacties
  • 438 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,mijn vriendje vraagt me steeds om me te kleden in rokje & panty.Mij stoort dat niet en ik doe het dan ook dikwijls,maar mijn vriendinnen vinden me er dan "sletterig" uitzien ? Jullie mening ?

9 reacties

Nee helemaal niet ik draag dit ook en krijg er soms complimenten over? Wat voor rokje draag je?!
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Dat verschilt maar toch dikwijls een effen zwart (met zwarte panty eronder)

Krijg je die complimenten dan van jongens of ook van meiden ?
Hey!
Ik zou je er niks van aantrekken, want dat is naar mijn mening net zo normaal als een (spijker)broek.

Als zij dat 'sletterig' vinden is dat hun probleem toch? Ik zie genoeg meiden met een rokje+ panty. 😉
Hey,thx voor de reactie ! Veel trek ik me er ook niet van aan hoor,maar die opmerkingen zijn wel vervelend.En het is nu ook niet zo dat ik altijd een rokje/panty aanheb he,op warme zomerdagen zoals vandaag is het gewoon een shortje zoals iedereen:$
Je moet aan doen wat jij aan wilt en waar jij je prettig in voelt, je moet je niet kleden naar hoe andere mensen het willen. blijf jezelf
draag wat je wil en laat anderen niet in je weg lopen
ik vind het juist mooi als een meisje dit draagt

---wees jezelf er zijn all andere genoeg---
Ik moet zondags van mijn ouders altijd rokje + panty aan. Mag dan wel een spijkerrokje zijn en boven de knieen mag dan net. Panty is dan zwart, soms met een motiefje. Is niks sletterigs aan
Is inderdaad niks sletterigs aan... tenzij je rokje heeel kort is, zorg ervoor dat als je bukt iemand niet zomaar je onderbroek ziet! Dan is het niet zo netjes meer.
Ik draag ook vaak rokjes met panty's, ik vind het heel mooi en vrouwelijk!
Hallo Elly
Helemaal mee eens. Ik moet wel bij zitten uitkijken hoe ik mijn benen houd als ik rokje en panty draag.
Ik heb altijd een witte onderbroek aan en die zie je goed onder een panty. Mijn moeder moet mij er nog te vaak op wijzen dat ik verkeerd zit.

Reageer