Vraag

Kijkt hij naar me?

  • 9 November 2018
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke alle eerst ja ik weet het ik maak heel veel topics over het zelfde onderwerp maar ik krijg telkens vragen in mijn hoofd waarom hij dat doet,
Nou laat ik maar veder gaan hahaha
Vandaag had ik les in een groot lokaal waar 2 klassen waren mijn eigen klas en mijn crush zijn klas,
Ik heb hem 2 keer betrapt met het kijken naar me maar ik weet niet wat precies de reden zou zijn.
Zou de reden kunnen zijn dat hij me leuk vindt of de reden dat hij mij een weirdo vindt en denkt oh daar heb je haar weer!
HET IS ZO INGEWIKKELD ALLEEMAAL
Hoe dan ook ik heb het advies van @MensPersoon gevolgd en hem een insta dm gestuurd met :Hey zit jij ook op (naam van de school) ?
Nu maar hopen dat hij reageert 🙂 Ik hou jullie op de hoogte haha

3 reacties

Nouja, het is een beetje lastig om dat te beantwoorden.

Misschien klopt een van de redenen die je genoemt hebt, maar het zou ook iets anders kunnen zijn.

Om te merken of hij naar je kijkt, moet je hem in de gaten houden, wat ervoor zorgt dat hij misschien naar jou kijkt om te zien waarom je naar hem kijkt...
Hopelijk heb je door dat je zo door kunt blijven gaan.

Ik zou dus zeggen dat je misschien nu nog geen conclusie daaruitmoet trukken.
Ik heb ong het zelfde maar hij zoekt bij mij niet alleen oogcontact maar ook meer dus aandacht fysiek contact en een praatje... Maar hij kijkt bij mij echt diep in mijn ogen aan en lacht.. Dus ik denk dat je meer moet gaan kijken hoe hij naar je kijkt en een leuk berichtje sturen.. Die je nu hebt gestuurd lijkt mij niet handig want hij kent je al waarschijnlijk en jij hem sowieso dus dit is te opvallend geweest x

in iedergeval veel succes! x
ik weet niet of je vriendinnen al weten dat je een crush hebt op hem, dan kunnen zij je ook helpen. Je kunt dan ook vragen of ze willen opletten of hij naar je kijkt. Als je weet dat hij vaak naar je kijkt is het meestal wel duidelijk, dan kun jij ook naar hem gaan kijken en uiteindelijk hem misschiem wel een beetje verliefd aanstaren en dan staart hij terug en misschien komen jullie in gesprek en dan vraagt hij je misschien wel. Oke je moet dit niet gemeen opvatten maar het kan ook dat hij je niet leuk vind, dan moet je hem vergeten, dat kan best makkelijk door niet meer aan liefde te denken en dan is het leven meestal een stuk makkelijker. En als je heel verdrietig bet kunnen je vriendinnen je altijd helpen.

heel veel succes, ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt.💕

Reageer