Vraag

Kijken jongens alleen naar borsten en billen?

  • 17 December 2018
  • 9 reacties
  • 1651 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar ik ben niet plat maar heb ook geen grote borsten of billen. Het lijkt net alsof jongens alleen maar naar borsten en billen kijken zegmaar uiterlijk en niet naar innerlijk. Is dit zo? Want ik wordt hier best onzeker door omdat ik die rondingen niet heel erg heb en dan kan er dus nooit iemand verliefd om zijn omdat dat het enige is waar jongens naar kijken voor mijn gevoel.

xxx

9 reacties

Dit verschild echt heel erg per persoon...
ik ben een jongen en ik ben soms wel gewon verlieft op meiden die een beetje plat beetje niet zijn

het verschilt echt bij andere en ik kijk juist ook erg naar de binnenkant
Het is een beetje overdreven om te denken dat dat het enige is waar alle jongens naar kijken.
Natuurlijk zal een deel dat doen, maar een ander deel zal dat natuurlijk niet het belangrijkste vinden.
Ik ( als jongen van 14) kijk juist helemaal niet naar " rondingen" ik vind binnenkant veel belangrijker. Maar natuurlijk zijn er jongens die alleen naar de "rondingen" kijken. Deze moet je niet teveel aandacht aan besteden omdat ze meestal niet veel om gevoel geven.

Ik weet zeker dat jij ook prachtig bent, no need to be insecure
hey,

ja en nee. er zijn veel jongens en vooral op deze leeftijd die ernaar kijken.
maar er zijn er ook genoeg die naar je innerlijk kijken.
dus of alle jongens dat doen, nee.
Hey,

Ik (14) heb een HUGE crush op een meisje en ik weet grappig genoeg niet hoe groot haar borsten en billen zijn omdat ik er nooit naar kijk want haar gezicht is TE cute om niet naar te kijken bovendien heb ik wel respect en kijk niet alleen naar plekken waar ze eigenlijk niet bekeken wilt worden.

Groetjes Timmy
Hey,
het is niet erg dat je niet heel veel borsten en billen hebt.

En niet alleen jongens kijken naar borsten hoor. In mijn vriendinnen groep kijken we altijd naar elkaars borsten,tepels en of je al melk geven of niet. (Doen die van mij al wel) en we spelen ook met elkaars borsten zoals er aan zuigen en erin knijpen zodat de melk eruit komt.
Dus meiden doen dat ook hoor. Borsten en billen kijken.

Maak je maar geen zorgen.
ik ben zelf een jongen juist naar de inerlijk kijkt maar vrienden van mij die kijken juist naar de borsten en billen het verschild per jongesn
Ik val op jongens, ben een meisje, dus kijk nooit maar borsten. Maar een paar vrienden van zeggen dat ze soms onbewust naar uiterlijk kijken, maar ook innerlijk een grote of zelfs grotere rol speelt dan uiterlijk. Ook spelen borsten en billen niet altijd een grote rol. De ene jongen kijkt weer naar je benen en de andere naar je ogen, gezicht of je haar. Het is heel verschillend per persoon.

Reageer