Kiezen tussen twee jongens

  • 6 March 2024
  • 0 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hey iedereen!

ik ben de laatste tijd heel erg in de war want er zijn dus twee jongens die ik leuk vind, ik noem ze nu even bert en gijs. 

Ik schrijf eerst even backstory's

 

Backstory van mij en bert:

begin het jaar kreeg ik een crush op een jongen maar ongeveer twee maanden later hadden we een soort bosloop en toen we klaar waren regende het heel erg en ik moest mijn tas nog pakken maar ik was helemaal aan het paniekeren want ik kon mijn vriendinnen ook niet vinden. En toen had ik door dat een jongen de hele tijd zat te kijken naar me toen ik heen en weer rende in paniek. Ja het was bert op zijn fietsje en hij was aan het wachten op zijn vrienden. Ik denk 6 minuten later kwamen zijn vrienden en zag ik dat een daarvan de jongen was die ik leuk vond. Maar toen ik Bert zag was het snel voorbij en begon ik Bert leuk te vinden. Ik dacht het duurt wss niet lang want meestal is mijn crush elke week iemand anders, maar na ik denk 5 maanden vind ik hem nogsteeds leuk. Er is wel een klein probleem, een keer liep ik met twee vriendinnen door de gang langs alle lokalen en zijn vriend riep mijn naam (geen idee hoe hij mijn naam weet) en keek volgens mijn vriendinnen naar Bert. En voor de rest kijkt hij heel veel mijn kant op (zijn vrienden ook) maar ik weet dus niet of het is voor mijn vriendin waar ik heel veel mee rond loop of mij.  maar ik weet dus niet zeker of hij weet dat ik hem leuk vindt of dat hij mij gewoon leuk vindt.

 

Backstory van mij en gijs: 

 

Ik vind ze dus allebei echt leuk maar ik weet niet wie ik leuker vindt.

Ik ben er gister achter gekomen dat gijs mij ook een "beetje” leuk vind.

en ik had het aan mijn ouders verteld want ze mogen alle tea weten natuurlijk, maar mijn moeder zei.

"ik vind het wel zielig voor bert”

en ik vroeg zo van waarom en ze zei dat ze denkt dat hij me ook leuk vind.

en toen begon ik te denken van wat moet ik doen want met bert heb ik nooit gepraat maar ik heb het gevoel dat hij wel meer aandacht voor me heeft dan gijs, want gijs praat in het echt eigenlijk niet echt tegen me en kijkt niet veel naar me voor mijn gevoel, maar toch is hij de gene waarvan ik zeker weet dat hij me teminste een beetje leuk vindt.

Dus wat denken jullie? wie is de beste keuze en wat kan ik doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer