Vraag

Kheb een fk grote crush op iemand 😍😊😏

  • 3 January 2020
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

IK heb een fk grote crush op een jongen van mijn klas .

Ik durf het echt niet te vragen aan hem . En zeker niet op school . Ik heb geen idee als die ook op mij is . We praten best wel veel met elkaar ik denk wel da ik da ik het meeste met hem praat . ( toch van de meisjes ) . Heeft iemand een idee voor subtiele hints ofz.  En voor hoe je weet dat hij ook op jou is ? Groetjes een mega 😍❤ mens . 

Gr 24.26. Xxx 

 

HELP me plssssss


5 reacties

Heyyy, Als je zijn whatsapp nummer hebt probeer gwn een beetje te flirten want tis eigenlijk de bedoeling dat de jongens je vragen en maybe gwn elke ochtend n '’sexy'’ fototje sturen en zeggen wat vind je van mijn outfit?? Kijk naar zijn reacties en begin dat vaker te dragen miss ziet ie dan wel meer in jou. 

Dat laatste raad ik sterk af. Dan lijkt het net alsof je hem als vriend ziet. 

Heyyy, Als je zijn whatsapp nummer hebt probeer gwn een beetje te flirten want tis eigenlijk de bedoeling dat de jongens je vragen en maybe gwn elke ochtend n '’sexy'’ fototje sturen en zeggen wat vind je van mijn outfit?? Kijk naar zijn reacties en begin dat vaker te dragen miss ziet ie dan wel meer in jou. 

Ik vindt het best seksistisch dat de jongen het meisje moet vragen, we leven in de 21e eeuw

Heyyy, Als je zijn whatsapp nummer hebt probeer gwn een beetje te flirten want tis eigenlijk de bedoeling dat de jongens je vragen en maybe gwn elke ochtend n '’sexy'’ fototje sturen en zeggen wat vind je van mijn outfit?? Kijk naar zijn reacties en begin dat vaker te dragen miss ziet ie dan wel meer in jou. 

Ik vindt het best seksistisch dat de jongen het meisje moet vragen, we leven in de 21e eeuw

Ja dat is zo'n domme hype wat meeste meisjes hebben. 

Hoi,

Ik zie wat je hebt gezegd en ik brn zelf ook een jongen en uit ervaring spreek ik dat in de meeste gevallen jongens het niet erg vinden of zelfs leuk vinden als een meisje hun iets vraagt. Mijn tip is dan ook een beetje contact met die persoon te leggen. Hoe is de persoon tegenover jou? Heb je een beetje dezelfde "vriendengroep" als hij heeft. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen anders weet je nooit wat eruit komt. Ik begrijp dat het eng kan zijn zomaar op iemand af te stappen dus begin rustig via snapchat of whatsapp ofzo.

 

Reageer