Skip to main content
Vraag

Kan iemand me helpen met me crush

• January 1, 2026
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Oke ik heb dus een crush op een jongen uit me klas, hij is echt super aardig en grappig. Ik zat met hem in een stamgroepje vorige periode, ik en mijn vriendinnen dachten dat hij een crush op me had nadat de stamgroepjes veranderden, dit kwam vooral omdat hij de hele tijd grapjes ging maken over dingen die bijv waren gebeurd toen we nog in het groepje zaten enzo,

ik benย zelf turks en hij ging steeds naar een jongen uit onze klas vragen om nederlandse woorden enzo te vertalen naar turksย en ging hij bijna ELKE les die woorden naar me zeggen enzo, hij gaf me ook een bijnaam en noemdeย me dat altijd, ook deed hij van alles om mijn aandacht enzo te trekken, (de hele tijd proberen te praten met me, voor de grap mijn spullen stelen ook al zit hij niet eens in me groepje!) en dichtbij me zitten bij onze profielvak. (we zitten in dezelfde)

En dus daarna realiseerde ik dat ik hem leuk vond. En ik probeerde hem te appen, (via whatsapp) en de eerste keer was hij niet droog en stuurde grappige stickers enzo, de dag daarna zei ik nog iets. En toen zei hij niks terug!! Ik zei niks want ik wou niet dat hij zou denken dat ik heel geintresseerd ben ofzo. En daarna appte ik hem weer met iets anders en toen was hij super droogโ€ฆย De maandag daarna praatte hij de HELE dag niet met me, normaal praatten we tenminste 3-5 in een dag en maakten we grapjes enzo. de dag daarna zei hij maar een grapje en ja, hij praatte bijna niet meer met me!

Ik weet niet wat er tussen ons is gebeurd, ik geloof dat ik niks verkeerds heb gezegd, maar dus ik ben HEEL confused en snap niet wat er precies is.

Kunnen jullie me helpen???!!!

2 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 1, 2026

Misschien is hij wel net als jij, dat hij niet tรฉ belangstellend wil lijken. Jongens zijn vaak nog onzekerder dan wij met dit soort dingen ๐Ÿ˜‰ probeer in ieder geval jezelf te blijven en doe ontspannen en gezellig bij hem. Dan leert hij je nog beter kennen. Je hebt inderdaad niets fout gedaan hoor. Ik hoop dat je ook nog tips krijgt van jongens!ย 

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 1, 2026

Hey! Ik denk dat โ€‹@Dobymeis13ย  het al goed zegt. Ik ben een jongen en als ik het lees dan denk ik dat hij ook een beetje verlegen is en onzeker hoe die naar jou moet doen. Als je gewoon jezelf bent en vriendelijk en leuk met hem omgaat moet het goed komen! En idd jongens zijn misschien welย  onzekerder over de liefde dan meisjes ๐Ÿ˜‰ even generaliseren haha. Succes! Het komt vast goed!ย 

Liefs, Tover xxx