Vraag

kan geen vriendin vinden.

  • 17 March 2019
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo - Reactie aangepast door de Kindertelefoon - ik kan geen vriendin vinden want ik wil graag een gamer girl maar die zijn er geen en nu weet ik niet wat ik moet doen.😭

5 reacties

Hoi!

Je wil graag een vriendin en het liefst een 'gamer girl' (ik veronderstel dat dat staat voor een meisje dat van gamen houdt?).
Als dit echt een absolute voorwaarde is kun je misschien eens contact maken met mensen terwijl je een online game speelt of op een forum over games. Het lijkt mij dat er wel genoeg meisjes zijn die van gamen houden.
Je kunt ook eens naar ene beurs over games gaan, ik denk dat dat iets heel handig zou zijn voor jou!

Het lijkt mij echter niet zo'n goed idee om op deze manier ene vriendin te zoeken. Oké, het is fijn ene gemeenschappelijke interesse te hebben, maar dat moet volgens mij geen 'must' zijn, je kan het ook heel fijn met iemand hebben die niet op alle vlakken met jou overeenstemt.
Daarnaast denk ik niet dat het zo erg nodig is dat je zo hard op zoek gaat naar ene vriendin op deze manier, het lijkt mij veel beter om te wachten tot je echt verliefd op iemand bent, want op deze manier zal het een beetje geforceerd zijn en heeft het ook minder slaagkans.

Groetjes
Lot
Hey, Pipo, wel anoniem blijven, hè!

Je zegt dat je een gamer girl wil. Waarom wil je dat eigenlijk? Je kunt ook gewoon een meid vinden die je gewoon leuk vindt en dan kunnen jullie af en toe samen een spelletje spelen, online.

Als je dan toch zo nodig een gamer girl wil, kun je kijken op Twitch of meiden jouw spel aan het streamen zijn. Dan kun je misschien vragen of je mee mag doen en dan klets je even. Wie weet of het wat wordt?

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Iemands persoonlijkheid lijkt mij doorslaggevend, niet of diegene games speelt.
Als je mensen wilt ontmoeten die ook spellen spelen, dan moet je eens wat discord servers uitproberen.
Het loont dan misschien om naar kleine tot middelmatig grote servers.
Die gemeenschappen zijn net wat hechter, dus is de kans groter dan je iemand echt leert te kennen.
Echter lijkt het mij niet verstandig om daar aan deel te nemen, om slechts een relatie te behalen.
Dat is niet de juiste motivatie.

Sowiesolijkt het mij niet al te handig om het uit te proberen met een streamer, omdat die relatie tussen jij, de kijker, en haar, de streamer, immers anders is.
ik wil graag een gamer girl omdat die zo cool zijn en mij maakt het niet uit of ze ook anderen dingen leuk vindt dat mag maar ze moet wel een gamer girl zijn en er best mooi uitzien
Ja, als je zulke eisen gaat stellen, is de kans klein dat je een vriendin krijgt.

Reageer