Hee allemaal,
Ik heb een hele leuke jongen leren kennen van 15 jaar (september), maaar ik ben in december alweer 17. Kan dit? Of is dit echt een vorm van pedofilie? Ps. Ben ook een man
Hee allemaal,
Ik heb een hele leuke jongen leren kennen van 15 jaar (september), maaar ik ben in december alweer 17. Kan dit? Of is dit echt een vorm van pedofilie? Ps. Ben ook een man
Hangt van de relatie af is het vriendschap of liefde want liefde niet helemaal en vriendschap kan helemaal geen kwaad enkel je bent 17 hij 15 dus beiden nu nog minderjarigen. In december word je 18 dus volwassen en dan wel strafbaar. 1 uitzondering ben je bv 14 je partner 12 en stel je wordt 18 dus je partner 16 dan mag het omdat je 5 jaar samen bent wat wat vreemd is
Hangt van de relatie af is het vriendschap of liefde want liefde niet helemaal en vriendschap kan helemaal geen kwaad enkel je bent 17 hij 15 dus beiden nu nog minderjarigen. In december word je 18 dus volwassen en dan wel strafbaar. 1 uitzondering ben je bv 14 je partner 12 en stel je wordt 18 dus je partner 16 dan mag het omdat je 5 jaar samen bent wat wat vreemd is
Uhm ik ben nu 16 en word in december 17 dus het verschil is 1,5 jaar en het is zeker wel liefde :)
Hoi
Hoewel een klein leeftijdsverschil in de puberteit soms voor een grote kloof kan zorgen, zou het absoluut kunnen dat jullie een gezonde, evenwichtige band kunnen opbouwen. Wie weet is de jongen die je hebt leren kennen best volwassen voor zijn leeftijd, en compenseert dat voor het leeftijdsverschil. Zolang jullie elkaar en ieders wensen respecteren, lijkt er me zich geen probleem voor te doen
Groetjes
Kenshin
Hee allemaal,
Hee c middelkoop
Tuurlijk kan dit. Als jij echt verliefd bent. Doe wat je wilt en wees samen gelukkig.
Als je 18 word. Vraag toestemming aan zijn ouders en zorg dat je bewijs hebt dat ze toestemming hebben gegeven. Zo ben je helemaal niet strafbaar en kunnen jullie gewoon samen blijven.
Veel plezier!
--
Lars
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.