Beantwoord

kakkers buurt

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

ik woon in een kakkers buurt. Alleen ik heb dus bi. Ik kan hier niet uit de kast komen. Want dan kan ik niet meer normaal in de gangen lopen of omkleden. Maar ik wil heel graag mijn haar kort knippen. Zo kort als veel jongens hebben. Ik heb alleen een groot gebrek aan zelfvertrouwen. Ik ben gepest van af groep 4. En ik zit nu in de 2e. Ben helemaal niet populair. En de pester is naar mijn school gekomen, want hij was op zijn school van school gestuurd. Nu hoor ik ze letterlijk achter mijn rug praten. wat moet ik nu doen?

Gr. dy
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2019, 23:57

Bekijk origineel

3 reacties

melden bij je leraar of directeur. Anders maar zelf de touwen in handen nemen en ze aanpakken. Heb ik zelf eens gedaan.
Badge +1
Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding van de forumregels
Het hebben van zelfvertrouwen is belangrijk, en het maken van zelfvertrouwen is moeilijk.
Maar vertrouw me op een dag heb je genoeg zelfvertrouwen opgebouwt om te zijn wie je wilt.
Ik zeg daarom ook altijd tegen iedereen.
Wat anderen van je denken is belangrijk.
Maar wat je zelf wilt is belangrijker.
Daarom zeg ik tegen je.
Wees niet bang om jezelf te zijn.
Natuurlijk zijn er in het begin mensen die het raar vinden of die gaan lachen.
Maar naar 1/2 weken is dat ook weer voorbij en dan heb je eindelijk het gevoel dat je gerespecteerd wordt.
Ik zeg gewoon doen als dat je gelukkig maakt. :)
(Zoals ik al zij Zelfvertrouwen opbouwen kan een enige tijd duren, maar wees niet bang over wat anderen van je denken, gewoon doen wat je zelf wilt)

Reageer