Skip to main content
Vraag

kado voor vriendje

• October 12, 2025
  • 14 reacties
  • 159 Bekeken

hiiiiiii ben volgend week 6 maanden samen met me vriendje. weet iemand leuk kado.

hij is 14

14 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Hey! Wat lief! Kijk vooral naar wat hij leuk vind. Heeft ie hobbies? Kun je iets kopen daarvoor? Of een bol bon met een leuk gedicht of tekst met een foto uitgeprint van jou of jullie? Ik zou sowieso smelten hoor als mn meisje mij zou verrassen, sterker nog dat doe ik dan ook haha. Zo lief van je! 🥰

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Misschien een gepersonaliseerd cadeau zoals een ketting met jullie datum, een scrapbook met foto's en herinneringen, of een date-ervaring zoals samen naar de film of een activiteit doen die hij leuk vindt. Of gewoon iets van zijn favoriete merk als hij dat heeft! 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

Hoi, niks aan toe te voegen en ik vind het ook heel lief van je! 🥰😘 Groetjes Tjempie xxx

• October 13, 2025

bedankt😃

• October 13, 2025

btw zn hobbie is scouting weet iem dan iets leuks??😁

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

je zegt scouting en ik weet er meteen een paar.
je kan een leuke das ring of badge voor hem kopen. scouting heeft iets genaamd “de scoutshop”. Daar kan je van alles vinden wat een scout geweldig zal vinden.

zelf zou ik een firesteel echt een leuk idee vinden. Een zaklamp of trui zou ook kunnen.

Als hij nu 14 wordt, dan gaat hij volgend jaar naar de explorders. dan moet hij nieuwe badges op een nieuwe bloes naaien, dus dan heeft hij een naai zetje nodig.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Hey ​@Siltari  kijk eens: 

https://www.scoutshop.nl/ 

Liefs, Tover xxx 

• October 13, 2025

bedankt goede tips k heb naaisetje en kompasarmband besteld😃 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

@Siltari ik heb ook een kompas armband! Echt super leuk! Ik kan er later wel een foto van sturen!

XXX Yusa 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Ik heb ook een kompas armband ​@Siltari en die vind ik echt super cool

@Tover01 ik ga ook op de scoutshop kijken lijkt me wel iets :)

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Goed plan ​@Yusa ! Je vind er allerlei leuks en nuttigs en het is niet commercieel.  Dankjewel voor je compliment 😘

liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Dit is de mijne: het is ook een noodfluitje, vuurstarter en touw van 2,10 meter!

​XXX Yusa 

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

hiiiiiii ben volgend week 6 maanden samen met me vriendje. weet iemand leuk kado.

hij is 14

Ik zou een kaartje, chocolade ( als hij dat lekker vindt ) kopen en bijvoorbeeld een cadeaukaart van een winkel waar hij heen zou gaan???

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 14, 2025

Maak een cadeau pakket of zoiets. Iets van wat lekkers te eten, leuk armbandje, spelletje, gadget, drinken, sokken, idk wat verder nog meer evr kan maar met zo’n pakket kan je alles meteen in een keer geven en lijkt ook altijd zo mooi