k kom niet over mijn ex heen

  • 10 September 2023
  • 0 reacties
  • 23 Bekeken

Badge

Als iemand dit gaat lezen alvast heel erg bedankt!

Kzal het gelijk maar zeggen. 2 dagen geleden heeft mn vriendin het met me uitgemaakt na 6 maanden.

T was mijn allereerste vriendin en khield echt van dr, kheb zelf geen vrienden of mensen waar ik mee kan praten totdat ik haar kreeg k kon haar alles vertellen en voelde me echt veilig bij haar. Ze was echt het perfecte meisje alleen nu heeft ze het uitgemaakt dus ik vroeg haar om de reden, ik was te erg verandert ik was te jaloers geworden over andere jongens enzo. Ik heb hier zoveel spijt van. Ik wil haar zo graag terug ik hou zoveel van der.

Ik kon vandaag eindelijk even praten met haar, toen vertelde ze me dat ze met 1 van de jongens waar ik bang voor was,  ze daarmee nu een relatie heeft. terwijl het 2 dagen uit is met mij. twas echt mijn grootste nachtmerrie dat het uitging khield zoveel van haar. Kweet niet of k hier ooit nog over heen kom tis mn eigen schuld k ben verandert in n slecht persoon.

Misschien lijkt t aandacht vragen maar kweet niet of k nog wel door wil. Khuil nu al 2 dage aan n stuk en zo is het leven niet meer leuk ik kan met niemand praten. Sorry als ht onduidelijk is ik praat niet vaak over mn gevoeles dusja sorry.

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


0 reacties

Geen reactie

Reageer