jullie hulp nodig!!!!!

  • 21 September 2018
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke er zit dus vanaf dit jaar een meisje bij mij in de bus, echt een 10. Helemaal perfect. Alleen ik weet niet hoe ik nu nou verder moet. Ik ken haar verder niet maar dit is zo een die je niet kwijt moet raken. Dus als jullie blieft help me!!!!

7 reacties

Uhn ga naast haar zitten in de bus en begin een gesprek, als je dan echt een klik voelt kan je later nummers uitwisselen en dan zo verder gaan
Uhn ga naast haar zitten in de bus en begin een gesprek, als je dan echt een klik voelt kan je later nummers uitwisselen en dan zo verder gaan ik ben 17 zij is denk ik 16, dat gaat denk ik zo niet
Waarom zou dat niet kunnen?
Als je je beste manieren gebruikt en laat merken dat je geen kwade bedoelinfen hebt, neem ik aan dat ze niet terug zal deinzen.
Hoi

Wat @Ronald2001 zei, over beginnen met naast haar te zitten en een gesprekje te beginnen, vind ik een goede tip. Waarom denk je dat dat niet gaat?

Groetjes
Kenshin
ja oke maar eerlijk gezegd vind ik dat veel te spannen in weet niet goed een gesprek bezig te houden. plus ze zit altijd naast een vriendin van haar, en ik weet niks over haar, niet een haar naam
Je kunt naar haar naam vragen en ook naar haar bestemming.
Misschien vloeit daar vanuit het gesprek voort.
hmm in de bus heb je vooraan en achteraan altijd bankjes met 5 persoons of 4 persoon, als ze daar zit kan je naast haar zitten?
je zou er ook achter of voor kunne gaan zitten en gewoon iets vragen wat je op dat moment niet weet en daar een gesprek uit laten voort komen.

jij bent 17 zij is 16 so? dat is toch juist een prima leeftijd?

Reageer