Vraag

Jongensproblemen

  • 15 February 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb dus gezegd tegen mijn crush dat ik een crush op hem had. Hij had dus blijkbaar een crush op een ander meisje, maar ik weet dat hij een crush op mij had de hele tweede klas tot begin dit jaar. Ik denk dat hij wel weer een crush op mij krijgt omdat we nu al 2 weken elke dag snappen. Ik vind hem zo leuk! Hebben jullie tips om hem nog verder te versieren?


1 reactie

Hier heb ik enkele tips voor je:

Als hij een niet zo verlegen persoon is zal hij het waarschijnlijk niet raar vinden dat je een beetje flirt met hem, jongens vinden dat zelfs heel tof :) !

Als hij een beetje verlegen is zou het kunnen dat je hem een beetje ongemakkelijk maakt als je onmiddellijk begint met flirten. 

Aangezien jullie al twee weken met elkaar snappen betekend dit dat hij tijd in jou steekt, een goed teken dus. Je kunt gerust vragen om eens samen iets te gaan doen. Je kunt een film gaan kijken als bang bent dat een gesprek met hem snel stil valt, anders is rondhangen in een stad of zelfs een speeltuintje tof om te doen.

Hoe dan ook, wees niet bang dat hij niet wilt afspreken, anders zou hij niet zoveel met je sturen :)

Succes! xx 

Reageer