Vraag

jongens versieren tijdens uitgaan

  • 10 March 2021
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeey, 

Samen met een vriendin van mij ben ik van plan om komende zomer wat dingetjes te doen qua uitgaan, gewoon een leuke tijd te beleven. We willen bijvoorbeeld feestjes joinen in het vondelpark (woon in amsterdam) en miss wat kroegen langsgaan (jup, we weten dat je voorzichtig moet zijn en dat er vage typjes rondlopen).

Nu zou ik het wel nice vinden om wat leuke jongens te fixen;), hebben jullie tips hiervoor? Het hoeft voor mij niet per se te leiden tot een date in het vervolg (kom net uit een relatie), gewoon een beetje fun beleven voor een avond en natuurlijk graag wat goeie make out sessions. Ik ben niet per se super verlegen maar zoek wel tips om als ik een leuke jongen zie op hem af te stappen/te zorgen dat hij op mij afstapt, het ijs te breken en een praatje te maken. Duss girls, spill je beste versiertrucs en als boys inzichten willen geven zijn die ook heel welkom:))

Groetjes eendje haha 

Oh en leuke (nog wel serieus te nemen) openingszinnen zijn ook welkom, kan ook gewoon iets standaards zijn als 'kom je hier vaker?' of 'leuke schoenen!'

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Jij: Ik schrijf een boek. Andere: Oke...  Jij: Een telefoonboek. Mag ik je nummer?

en nu een hele domme: geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik nog eens langskomen?

Badge

Heeyy!! Ik heb zelf ook moeite om op mensen af te lopen, maar ben zelf wel gewoon outgoing als je snapt wat ik bedoel :)) Wat ik doe is gewoon gezellig praatje maken en daarna steeds verder gaan ;) Als je gewoon met vriendinnetjes iets van never have i ever gaat spelen ofzo, dan vraag je of ie meedoet! Gewoon gezellig en als je er klaar voor bent dan kan je wat closer komen i guess!!

Reageer