jongen vind mij leuk maar ik hem niet

  • 28 July 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii! ik ben Autumn, ik ben 14 jaar. Een jongen vind mij leuk en dat heeft hij zelf toe gegeven maar ik wou eigenlijk gwn vrienden blijven maar hij dus niet en nu wil hij afspreken en nog een aantal stapjes veder gaan maar ik denk ik niet! maar het probleem is dat ik dit jaar de 3e moet gaan doen op een andere school, zijn school en zijn klas en hij is de enige die ik ken dus wat moet ik doen??

1 reactie

Gewoon zeggen dat je hem als vriend ziet en niet verder wilt gaan. Het kan toch niet zijn bedoeling zijn dat jij je slecht gaat voelen omwille van hem? Maar dat het moeilijk wordt of gaat worden is niet uit te sluiten, volgens mij. Dat hij de enige is die jij kent maakt het lastiger, maar er zijn toch nog andere mensen die kunt leren kennen? Oké dat is niet altijd gemakkelijk en je komt niet met iedereen overeen. Dus zou het inderdaad even kunnen duren. Ik had zelf de eerste weken in het middelbaar ook maar 1 iemand die ik kende. Dat is ondertussen ook helemaal goedgekomen. Dus maak je niet ongerust.
Hoop dat je hiermee verder kunt?
Beginneling

Reageer