Skip to main content
Vraag

jongen van 18 is verliefd op mij

• March 8, 2026
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy ik ben een meisje van 13, bijna 14

ik zit op paardrijden samen met een jongen van 18. hij heeft autisme en ziet er totaal geen 18 uit. eerder 14 of 15… hij stuurt mij altijd slaapwel enzo en vroeg altijd of ik hem leuk vond. maar als vrienden dan zegmaar. daarnet begon hij te zeggen dat hij me een leuk meisje vind en dat hij me mooi vind. Hij vroeg of ik al een relatie had en of ik met hem wou samen zijn. ik heb gezegd dat ik dat liever niet wou, want ik ben ook echt niet verliefd op hem ofzo. ik ben nu alleen bang dat het mega awkward gaat zijn. want hij was echt oke enzo we waren eerst gewoon vrienden maar ja ik weet niet echt wat te doen…

groetjeesss

2 reacties

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Hoi hoi,

Probeer het hem voorzichtig duidelijk te maken door bijvoorbeeld iets minder tijd met hem door te brengen. Wees echt aardig en voorzichtig, want mensen met autisme ervaren dingen vaak net wat anders.

Succes!

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Ai dat is een lastige situatie probeer hem duidelijk te maken dat jij nog jong bent en wel vrienden wil zijn maar voor de rest niks anders. Als hij te ver gaat meteen politie of iets anders inschakelen want ook al heeft hij autisme te ver is te ver