Vraag

Jongen reageert ineens anders op snap

  • 27 January 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik zit al best lang in een depressie en tja dat ik gewoon niet leuk. Maar daar gaat het nu ff niet over. Kijk een jongen vind mij leuk dat heeft hij verteld en ik hem ook. En dan vraag je je misschien af waarom hebben jullie dan nog niets. Nou we zijn beide niet zo goed met relaties. We snappen bijna elke dag en dan sturen we hartjes en dat soort dingen, maar sinds begin het weekend doet hij een beetje raar. Hij skipt mn snaps en stuurt bijna geen hartjes meer. Ik zou niet weten wat er aan de hand is. Ik kan het wel vragen, maar dan ben ik bang dat hij boos op me word en dat wil ik echt niet. Ik hou superveel van hem. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Xx Rishella


1 reactie

Hey Rishella

 

Een jongen waar je regelmatig mee snapte, gedraagt zich sinds de laatste dagen een beetje apart. Uit angst dat hij boos zou worden, durf je hem niet te vragen wat er aan de hand is. 

 

Hoewel de kans bestaat dat hij het niet fijn vindt om hierover aangesproken te worden, is het ok om simpelweg te vragen of er wat scheelt. Wie weet zit er een eenvoudige reden achter zijn gedrag. Hem niets vragen, en met andere woorden met vragen blijven zitten, lijkt me onprettig. 

 

Het kan gebeuren dat iemand wat overkomt, waardoor hij zich wat anders gedraagt. Misschien zal deze jongen zelfs blij zijn om een bezorgd berichtje van jou te ontvangen. Misschien vindt hij het net heel attent :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer