Skip to main content
Vraag

Jongen negeert me

• January 1, 2026
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi, ik heb laatst met een jongen afgesproken. Er zijn toen best wel wat dingen gebeurd.

Het was in de avond en het was donker. We gingen eerst gewoon een rondje lopen hier heeft hij me 3x gezoend.

We gingen toen bij mij naar binnen en heeft hij me gevingerd. Toen ik mee keek op zijn telefoon zag k iemand met twee rode hartjes erachter. Ik weet niet of k het goed heb gezien of niet maar zoals je je wel kan voorstellen schoot ik in de paniek en vroeg k wie dat was.

Hij zei dat t me niks aan ging omdat ik zijn vriendin niet ben. Waar hij ergens wel een punt heeft maar alsnog wil k niet het andere meisje zijn. Elke keer als ik aan hem vraag van ben je met iemand anders bezig of wat wil je nu doen, laat hij mij op gelezen en stuurt hij gewoon een snap en komt er niet meer op terug.

Wat is nu het handigste om te doen, aangezien ik ook niet weet of k t goed zag…

Groetjeessss

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

dit is oprecht 1 grote redflag. ik snap natuurlijk dat je het misschien wel fijn vind maar als een jongen niet eens een relatie met je wil zal ik niet zo verder gaan. Hij gebruikt je gewoon. En waarschijnlijk heeft die ook een vriendin als ik het goed begrijp en ik neem aan dat je niet de sidechick wil zijn om het zo te zeggen. Denk er goed overna voordat je verder gaat met hem.

Groetjes itstime

• January 1, 2026

heyyy ​@anonieemm iedereen is natuurlijk anders maar ik zou het uitmaken (als je vk hebt) of gewoon proberen hem niet meer te zien want t is best raar dat hij je vingert en dan zegt dat je zn vriendin niet bent of niet reageert. xx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

Zoals @ItzTime zegt, dit is al een redflag.    Vaak is het zo Meestal heb je het goed gezien, maar dit soort jongens brengen je expres in twijfel zodat jij denkt “misschien vergis ik me”.