Hee ik vind / vond een jongen heel leuk laten we hem daan noemen
nou daan zit bij me op school en we zijn vrienden maar ik vond hem altijd al leuk sinds de dag dat ik hem op snap had begon ik hem ak leuk te vinden iets in hem iets van hoe jij deed maakte me verliefd
uiteindelijk kregen we fix en daarna opeens had hij mij en alle andere meiden ook vw omdat hij fix had met iemand anders
ong 1.5 maand later voegde hij me weer we appte niet echt veel mr wel beetje gw als vrienden ik zit ook in een groepsapp met m en 4 andere vrienden van mij en hem en we snappen daar ook soms in . Nou opgegeven moment begon ik hem tiktoks door te sturen en stuurde hij tiktoks terug en kregen we fix maar t was heel anders als eerst.
Hjj vroeg om naakt foto,s eerst zei ik natuurlijk nee maar ik was oprecht nog nooit zo verliefd geweest en toen begon hij te zeggen als je naaktfoto stuurt ga ik mss relatie met je nemen en ik zei ja nee op die manier niet en hij bleef mr doorzeuren 3 dagen lang en toen uiteindelijk heb k t gestuurd... de snap stond op timer van 3 sec dus denk niet dat hij heeft gescreend en ja hoor de dag erna liet hij me aleenmr op geopend dus ik zei wat is er hz rea je niet meer hij zei ja eig ik voel de vibe niet meer ik voelde me geforceerd om leuk tegen je te doen en heb add en trust issues en vertrouw niemand het ligt niet aan jou.
Ik heb hem hele bijbels gestuurd Day ik hem niet kwijt wil en hem echt leuk vind maar hij zei dat ik hem beter kan vergeten dus hij vw de me en 4 dagen later ook op tt mr in groepsapp waar k met m in zit doe tie wel nog gw normaal tegen me we appen der njer veel in mr hij rea wel gw normaal dus hij is niet boos op me ofz mr ik vind t natuurlijk kut dat hij me heeft vw en me niet leuk vind
maar vooral 1 dag na die foto,s brooo weet je hoe bang ik was... en toen dag later na dat ie t afkapte had hij al weer een nieuw meisje terwijl hij tegen me zei dat hij zich aangetrokken bij niemand voelt.... dus ja heel raar en ik heb zo een gevoel dat als het klaar s met dat meisje en hem ( ze hebben fix mr geen rela ) dat hij weer terug komt naar me mr ik weet het niet
ik hoop t wel omdat k hem eig nog steeds leuk vind mr k hoop t ook weer niet omdat ja hij is heel anders dan k d8 en hij heeft me denk k gw gebruikt voor die foto hij heeft t wel aan niemand gezegd ig teminste ik vertrouw m dat hij dat niet zegt dat geloof k wel.