Skip to main content
Vraag

jongen leuk vinden hoe vragen

• March 3, 2026
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hi mensen, ik vind een jongen leuk en ik denk dat hij mij ook leuk vind want we worden wel de hele tijd geshipt enz en hij bloost wel en vndg werd zn ipad afgepakt en ik moest m gaan verdedigen en mee gaan maar hoe vraag ik het aan m?

4 reacties

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

Hoi!

Ik denk (en dit is natuurlijk wel even eng) dat je het gewoon direct moet vragen. BAM. IN YOUR FACE. Want ik ben zelf een jongen, en de meeste van ons zijn veel te bang om zelf de eerste stap te zetten. Je moet hem wel duidelijk maken dat het geen prank is, want dat denken we vaak wel.

Succes, hou ons op de hoogte!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 4, 2026

thx ik hou jullie op de hoogte!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 5, 2026

Hey, dat is wel tof dat je hem hielp. Ik ben het eens met ​@Harry_The_Wizard  dat je best op hem af kunt stappen en praatje maken en dan merk je vanzelf welke kant het opgaat. Hij zal jou iig ook wel waarderen na dit. Hopelijk klikt het dan 🥰  vragen kan altijd en hij is er vast net zo onzeker over als jij. 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Je kunt hem ook ‘onschuldig’ aanraken: zijn hand nemen, met je arm tegen de zijne aanschuren als je naast hem loopt, je bovenbenen tegen de zijne leggen als jullie naast elkaar zittten en zo.  Als hij dat toelaat en als je merkt dat hij dat fijn vindt, ga je verder: hand op zijn knie, arm om zijn schouders, hem lang aankijken en voor je het weet staan jullie te kussen.

Of de aanpak van ​@Harry_The_Wizard : je zegt het hem gewoon.  Dat zou ik doen.