Vraag

Jongen leren kennen

  • 1 April 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15 en een jongen die bij mij op school zit vind ik wel schattig. Ik volg hem op Instagram en hij mij ook. Ik zou hem wel wat beter willen leren kennen maar ik durf hem niet aan te spreken. Hij heeft soms contact met wat jongens uit mijn klas waar ik soms wat mee praat dus ik ben bang da t als ik hem een keertje een berichtje stuur via instagram dat iedereen dat dan direct weet. Wat moet ik doen?

2 reacties

Hey!

Ja, dat berichtje via instagram zou ik je echt aanraden! Het zou niet mooi zijn van hem als hij zomaar jullie chats doorstuurt naar anderen, maar weet dat het uiteraard niet verboden is om met hem te chatten, dus dat het op zich niet zo veel uitmaakt als iemand dat weet.
Zou je het hem ook durven sturen dat je wel wil dat het een previéchat blijft?

Je kunt ook gewoon eens in het echt "hoi" zeggen, dat is geen heel gesprek en dat kan niemand bewijzen, misschien ontstaat daar uit wel een mooie vriendschap?

Groetjes
Lot
Als je met de groep een gesprek hebt (waar hij ook bij zit) kan je hem net iets meer aandacht geven of een klein privé gesprekje hebben. heel veel succes!!

Reageer