Beantwoord

Jongen heeft mij gekwetst

  • 7 January 2019
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi mensen, Dit wordt een langdradig verhaal alvast sorry.... Mijn beste vriendin (lot) heeft een tijdje geleden een leuke jongen ontmoet (daan), hij is echt leuk voor haar en ik ben echt blij. Op een avond was ik met een groepje vrienden waar ook daan en lot bij waren (sorry heb ff geen zin om helemaal goeie zinnen te maken met commas punten en hoofdletters) daan had een beste vriend die opzich wel een leuk meisje wilde ontmoeten. Dus daan had mij geprobeerd te koppelen aan hem. Dat was goed gelukt want het voelde erg vertrouwd voor mij. Alleen na een tijdje hadden we wat diepzinnige gesprekken over het verleden en wat ons gekwetst had en dit en dat.. dus dat is best moeilijk om zomaar te vertellen maar dat had ik wel gewoon gedaan. Na een tijdje gingen we afspreken en op een dag had hij gezegd ik kan niet want ik ben heel moe want hij kwam net van vakantie dus ik zei ja ik vind het prima andere keer dan. Hij vond het ook prima. Vervolgens negeerde hij mij die dag een beetje en ik begreep niet waarom dus ik had hem een snapchat gestuurd met hey wat is er aan de hand . Het voelt alsof je mij negeert. Hij had er niet op gereageerd en de volgende ochtend zag ik dat hij mij had geblokkeerd zonder reden of zonder iets te zeggen. Ik had hem geappt met wat er was en hij reageerde “kut snapchat” ik dacht oh een foutje ofzo maar goed ik begreep het niet dus ik had mijn beste vriendin lot geappt en zij had daan geappt of hij wist waarom die jongen zo vreemd deed tegen mij. Uit eindelijk had hij het vertelt aan daan en hij mocht het niet doorvertellen. Maar hij had het verteld aan mijn beste vriendin lot en lot weer aan mij. Alleen ik kon hem niet aanspreken of vragen waarom hij zo iets had gedaan . Hij had namelijk afgesproken met zn ex die dag dat hij mij negeerde (en wij eigenlijk zouden gaan) en hij had er verschillende dingen mee gedaan... Ik schrok en ik werd gekwetst omdat ik hem oprecht leuk begon te vinden.. Ik had zo graag gewild dat hij eerlijk was geweest. Als hij gewoon had gezegd dat hij gevoelens voor zn ex had , had ik het lang biet zo erg gevonden. Maar hij heeft mijn vertrouwen geschonden en nog nooit heeft iemand dat zo gedaan als hij. ik ben heel erg gekwetst omdat alles wat ik waarschijnlijk heb vertel hem niet eens heeft geboeid , Ik denk dat ik niet perse gekwetst ben omdat ik hem oprecht leuk begon te vinden maar k ben echt gekwetst door zijn naai streek en hij mij zo vies heeft behandelt.. Ik heb hem geappt en gezegd dat ik het triest vond maar hij heeft mij genegeerd en verder is er niets meer gebeurd.. Ik hoop dat hij ooit nog sorry kan zeggen, maar ik denk dat ik daar maar niet op kan rekenen

sorry voor dit enorme bericht maar ik weet niet of ik hem moet gaan appen met mijn gevoelens of ik het moet laten..

xx meisje 16 jaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2019, 12:40

Bekijk origineel

1 reactie

Hey meid...
Wat een vervelende situatie, Er is helaas nu niks meer aan te doen met je vertrouwen in hem,
Ik denk dat het helpt om het achter je te laten zulke jongens heb je niks aan
Succes 🙂

Reageer