Vraag

jongen doet eerst flirterig, daarna negeert hij me

  • 4 November 2018
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
nou hoi allemaal,
ik zit sinds dit schooljaar met een hele leuke jongen in de klas. we noemen hem ff A
A is 16 en ik 15 dusja is niet heel veel verschil.
we praten best vaak samen in de klas en we hebben het dan best gezellig alleen ik heb idee dat hij zich dan schaamt omdat hij met mij praat.
nou stuurde ik hem een week geleden een ā€˜goodnightā€™ en ā€˜reeksā€™ snap in het algemeen.
en hij deed dit ook dus we kregen reeks.
in de klas hebben we best vaak oogcontact en lacht die ook.
laatst stuurde ik hem een snap en hij reageerde al pittig snel. we hadden toen best lang gesnapt en toen hij weg ging stuurde die een kus
hij had beloofd dat we nog een keertje zouden snappen maar die keer kwam maar niet.
vanmiddag stuurde hij als reeksfoto ā€˜workā€™ dus vroeg ik waar werk je? maar nu negeert hij me..
heeft iemand aub tips wat ik nu moet doen?
en kan een jongen misschien uitleggen waarom jullie dit doen ?

5 reacties

Hallo,
Dit is een manier om interesse te wekken.
Meisjes krijgen eerst veel aandacht van een jongen, maar als die aandacht van die jongen weggaat vinden ze het niet leuk want hij gaf ze de aandacht die ze wilde. Daarna gaat het meisje contact zoeken met de jongen want ze wil weer die aandacht van hem. Zoals jij nu wil. Dus nu moet jij contact met hem gaan zoeken. Misschien een beetje raar uitgelegd dit maar, er zijn genoeg van dit soort videos op youtube die over flirten enz gaan.
Hopelijke helpt dit
ik heb idee dat hij zich dan schaamt omdat hij met mij praat.

Ik denk niet zo zeer dat hij zich schaamt, maar dat zijn vrienden misschien een soort druk op hem uitoefenen.
Jongens plagen elkaar te vaak met 'fix' of 'wanneer komt de baby'. Dit is uiteraard als plagen bedoeld, maar tegelijkertijd wordt er een soort obstakel gecreƫerd voor die persoon. Met name als hij zich onzeker voelt in zijn vriendengroep, kan dit een essentiƫle rol spelen voor de band met het meisje.

Je moet niet vergeten dat verliefdheid iets prachtigs is maar tegelijkertijd moeilijk, dus je wilt het voorzichtig aanpakken.

De beste manier om dit op te lossen is om met hem te praten en niet perse direct op zijn gedrag wijzen, maar laat hem zien wat jullie vriendschap jullie gebracht heeft (leuke herinneringen etc.). Wanneer je hem aanspoort hierover te denken, kan er een switch bij hem overgaan. Als hij de leuke kant van jullie vriendschap ziet, zal hij er waarschijnlijk meer waarde aan hechten en vaker afspreken.
Succes!
Reputatie 5
Badge +4
ik ben zelf een jongen en dat komt door dat hij verlegen is.
en je kan versiercurssen opzoeken heb ik ook gedaan en er is een site dat meer laat weten wat de meeste meiden fout doen bij jongens en waarom jongens dit soort dingen doen ik weet wel een site moet ik ff de link in deze reacties gooie?

Reageer