Skip to main content

jongen afspreken

  • 10 July 2024
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Hey hey ik ben een meisje 14 jaar en ik heb een jongen op snap die 15 is en ik ken hem via via hij voegde mij een keer random en sinds dien hebben we contact sinds ik denk een maandje hebben we fix en hij vroeg mij gister ik zei ja en toen zei die of ik is wou afspreken ik heb ja gezegd ik ben nu op vakantie maar kom over 1 week terug dus dan ga ik ongeveer afspreken maar ik durf echt echt echt niet. Ik heb wel een vriendin die mee kan maar zei pakt altijd jongens af die ik leuk vind of fix mee heb of exen fz dus ik ben bang dat ze hem ook af pakt. Want zei heeft zijn snap ook. Maar 1 op 1 durf ik echt niet ik weet niet wat ik moet zeggen enzo. Want ik ging 1 keer 1 op1 met  een jongen afspreken en toen zei hij aleen jo hoe gaat het en wat wil je doen voor de rest was het alleenmaar stil dus ja. Maar ik moet wel is gaan afspreken ik wil ook wel maar ik durf niet want weet niet wat ik moet zeggen en hoe ik me moet gedragen Want ik ken hem niet eens dus iweet niet waar ik het over moet hebben enz 

1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey Alicia! 
Ik heb zo een soort situatie gehad, maar wel heel anders. Ik kwam mijn vriend tegen op discord en toen raakte we aan de praat, toen kwam snap en toen whatsapp! Ik kende hem al door en door en we wilde elkaar heel graag meeten, dat heeft 6 maanden geduurd tot het eindelijk mocht van ouders, maar hehe, eindelijk! Hij kwam aan en was niet eens echt genant. Puur omdat ik hem al best goed kende en hij mij. Nou, meerdere keren afspreken ben ik gevraagd zn vriendin te zijn, dit was irl en niet via de telefoon. Ik vond dit hele process eigenlijk echt megaaa spannend, maar na verloop van tijd is het fantisch en kan je niet meer zonder. 
 

maar even terug naar jouw vraag. Als ik het goed begrijp ben jij gevraagd of je zn vriendin wil zijn, alleen weet je niet wie hij daadwerkelijk is.. Leer hem eerst heeeel goed kennen en voel je thuis bij hem voordat je ‘ja’ zegt op zo een (best) belangrijke vraag.. Je hoeft wel echt niet zenuwachtig te zijn, want hij doet dit, hopelijk, ook niet dagelijks! Jullie zullen het beide even spannend vinden. Doe rustig aan, blijf jezelf en doe zeker niet jezelf voor als een ander of hoe je je normaal niet zou gedragen en dan komt het heus wel goed!


Ik wens jullie twee heel veel plezier samen en succes 🍀 

Groetjess

Reageer