Vraag

Jonge zoek jongen

  • 28 February 2018
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben gay maar ben op zoek naar een jogen
En hoe moet dag

5 reacties

Helep
Volgens mij mag je de forum niet gebruiken als datingsite al is dat best jammer dat je elkaar niet kan berichten via dit forum maar snap het ook wel
Nouja , datingsites zijn niet echt een optie, dus misschien heb je meer geluk bij ontmoetingsplaatsen voor jongeren.
Hi Dga,

het is niet vreemd als een jongen andere jongens leuk vindt en er een relatie/verkering of seks mee zou willen hebben.

De vraag is natuurlijk, waar je die jongens kunt vinden. Ze hebben, net als jij, niet op hun voorhoofd staan dat ze ook op zoek naar een jongen zijn.

Ik zeg altijd, maak gewoon vrienden, dus probeer met jongens die je leuk en aardig lijken, vrienden te worden door eerst gewone dingen te doen, die alle jongens en meisjes ook met hun vrienden doen.
Je kunt een leuke tijd met elkaar hebben en over van alles en nog wat praten en als je voelt dat het wel soort van "goed" zit met hem, dan zou je een beetje kunnen aftasten of vragen of hij jongens ook leuk vindt, als in verkering
Afhankelijk van wat hij zegt, zou het iets kunnen worden. Wordt het niks, omdat hij niet op jongens valt, dan heb je iig nog gewoon een aardige vriend.

Dus dat zou ik doen in het algemeen.

Als je nu al ergens komt waarvan je weet wie er gay is, dan kun je sneller "to the point" komen. Bijvoorbeeld je komt op een meeting van jong&out, waar andere gay jongens komen, dan kun je sneller vragen of hij jou leuk vindt en of hij jou dan zo leuk vindt dat jullie contact zouden kunnen houden en misschien daarna wel meer.

Op de site kun je zien waar en wanneer er meetings zijn:
https://www.jongenout.nl/meetings

Ook kun je zelf lid worden van de site https://www.jongenout.nl/ en daar met andere gay jongens tot max. 18 jaar chatten.

Er is wel een controle met id voor het aanmelden, om er zeker van te zijn dat iedereen is wie die zegt dat ie is en dat iedereen niet ouder dan 18 is, maar dat kun je allemaal op de site lezen.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,
M&M's
Volgensmij is de kindertelefoon hier niet voor bedoeld. (De kindertelefoon een beetje gebruiken als grap)
En je hoeft niet 6 topics te plaatsen over hetzelfde onderwerp.

Reageer