Vraag

Jaloers en oudere man

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 522 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo!

Ik ben een meisje van 18 jaar en heb sinds kort een man ontmoet van 42 tijdens het zwemmen. Na een tijdje te hebben gepraat hebben wij nu ook regelmatig seks. Vooral heel stiekem na het zwemmen in het kleedhokje, maar ook wel eens thuis. We vinden elkaar erg leuk maar vanwege mijn ouders hebben we geen relatie. Nu betekent hij ontzettend veel voor mij en wil ik hem zeker niet kwijt, wanneer hij gezellig met andere vrouwen praat wordt ik erg jaloers en lijkt het alsof hij me niet ziet staan. Hij heeft me vertelt niemand anders te willen en mij leuk vind. Heeft iemand tips om niet zo'n jaloerse trut uit te hangen terwijl het eigenlijk niet nodig is?
Hoop op tips waar ik wat aan heb :)
Groetjes

3 reacties

Hoi!

Mmm moeilijk dat je jaloers word als hij met andere vrouwen praat. Daar hebben veel vrouwen last van, vaak komt die jaloezie omhoog met daarbij de gedachten ''Vind hij mij wel leuk genoeg?'' Maar ik denk dat het beter is om het te gaan accepteren, is misschien moeilijk, Maar het kan wel. Probeer het te laten en denk er niet te veel over. Ik hoop dat je er wat aan hebt heb niet zo veel ervaring met die soort dingen. :)

Groetjes,

Britt
Badge
Hey,

als eerst wil ik zeggen (niet stom naar jou bedoelt)
18 en 42 vind ik niet kunnen, en je weet dat je ouders dit niet goed gaan vinden. Dus dan kun je het ze nooit vertellen en geen toekomst met hem krijgen, of misschien alleen in het geheim, maarja dat is verder niet aan mij.

over dat jaloers zijn, dat geeft wel een teken dat je hem niet kwijt wilt, dus jaloers zijn is niet slecht, maar het kan natuurlijk wel irritant zijn. Wat ik zou doen, is als hij met andere vrouwen aan het praten is, er gewoon geen aandacht aan besteden en het negeren

Groetjess

Who am i
Reputatie 1
Badge +1
Gewoon dominantie tonen bij de andere vrouwen door aan zijn penis te zitten waar ze bij zijn.

Reageer