Vraag

Is zij ook op mij verliefd?

  • 8 March 2019
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb altijd twijfels over of een meisje verliefd is op mij of juist niet ik heb nu een crush op iemand maar ik twijfel of diegene mij ook leuk vindt hebben jullie misschien tips of iets?

5 reacties

flirt met haar, en zie wat haar reactie is. Als ze het leuk lijkt te vinden kun je dr vragen om een keer iets te doen. Als een meisje jou leuk vindt,met je dat wel. Weet je het niet zeker? Vraag het dan gewoon. Niet bang zijn voor een blauwtje, iedereen loopt weleens blauwtjes.
Het lijkt mij aan te raden om eens iets met z'n tweeën te gaan doen.
Sowieso is dat leuk, maar dan merk je ook hoe ze er op reageert als ze alleen met jou is.
Misschien kun je dan beter peilen of ze jou ook ziet zitten.
Daarnaast is dat een beter moment om haar uiteindelijk te vragen.
Je kan het aan een van haar vrienden vragen. Ik kwam er zelf deze week achter dat een meisje die ik sinds maanden leuk vond, mij dus niet zag zitten maar het niet durfte te vertellen. Omdat ik dat pas sinds vorige week wist heeft dat helaas dus wel een vriendschap verpest enzovoorts.

Dus ook kort gezegd. vraag het aan een van haar vrienden voordat je het te ongemakkelijk voor haar maakt.
Een hele random vraag, in welke klas zit je?
Hey, Milan,

Oogcontact maken en blijven lachen. Later kun je haar misschien aanspreken.

Het is heel simpel: als ze wél verliefd op je is, vindt ze het sowieso fijn om met je te praten en als ze niet verliefd op je is, zal ze ook met je praten. Als jij verliefd op haar bent, wordt zij dat vanzelf ook op jou als je elkaar maar af en toe spreekt en gewoon jezelf blijft. Dat was een tip die de kindertelefoon zelf ook geeft als je verliefd bent: jezelf blijven!

Groetjes,
De persoon zonder naam

Reageer