Hoi @Noem_me_Alex
Ik ben een jongen, maar ik heb ook genoeg ervaring hoor haha
Ik denk niet dat ze verliefd op je is, zo ja, dan zou ze dit denk ik wel echt al gezegd hebben. Ik denk dat ze je gewoon op een normale manier aardig vind.
Wat mij ook opgevallen is: meestal als een meisje je leuk vind, zal ze overal jouw '’hetzelfde behandelen'’.
Als ze doet alsof ze je iets minder aardig vind rondom andere mensen, dan behandelt ze je dus anders bij bepaalde mensen. Het tegenovergestelde daarvan is juist een positief teken.
Plagen is trouwens eerder een positief signaal, dus ja, als ze je leuk vind zou ze je juist meer plagen als je alleen bent
Ik hoop dat je er iets aan hebt
Liefs ItzJustin
Uit eigen ervaring kan dit best zijn dat zij jou leuk vind. Heb het zelf ook zo meegemaakt.
(Hoe plak ik een link hier? Dan kan je hem volgen naar mijn topic, mischien kan je daar nog wat uithalen)
groetje
ik ben zelf een meisje van 13 jaar, ik nog niet echt veel ervaring met jongens. maar ik kan je vertellen dat ze toch wel een beetje je leuk vind.. ik hebben vriendin die een crush heeft maar als haar crush bij haar en haar vriendinnen zijn doet ze alsof ze hem niet leuk vind terwijl als ze met hem alleen is is ze heel aardig