Vraag

Is wat voller ook goed?? (Voor jongens)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik vraag me af of jongens het niet erg vinden als een meisje wat voller is dan een ander meisje. Ik zie dan meiden lopen die dun zijn en hebben wel een vriendje, maar ik ben wat voller en heb nog nooit iemand gehad. Hier wordt ik heel onzeker van. Dus is het erg of niet?

19 reacties

Ieder heeft zo zijn eigen ding.
Sommige mensen vinden dat juist leuk terwijl anderen dunnere meisjes wat mooier vinden.
Een aangename persoonlijkheid helpt daarnaast natuurlijk ook.

Daarnaast ligt het er ook aan wat je met "voller" bedoelt, maarja.
Iedereen heeft een eigen smaak. Iedereen houdt van iets anders. Sommige mensen van wat voller meisjes sommige van wat dunnere.
Ik zou niet nog de connectie legen van dat je voller bent en nog nooit iemand hebt gehad. Misschien ben je iets kieskeuriger en zoek je gewoon de ware 🙂
Het maakt niet uit of mensen wat “voller” zijn dan andere, het gaat er om dat je iemand vindt die van persoonlijkheid aardig is. Dus dat hoeft niet altijd een “dun” persoon te zijn
Reputatie 2
Badge +9
Ik weet niet wat jij bedoeld onder voller, maar iedereen heeft een eigen smaak. Dat heb jij waarschijnlijk ook je houdt misschien van jongens met sixpack of je houdt van jongens met een buikje. En dat maakt helemaal niks uit.

Ik zelf hou van normale meisjes. Niet heel dun maar ook niet te.

Maar maak inderdaad niet de vergelijking met dat jij wat voller bent en dus geen vriend hebt. Want dat is echt niet zo.

Gr: Mr.S
Hey is zit er nogsteeds wel mee, aangezien er nogsteeds niemand me leuk heeft gevonden, dus ik dacht ik breng dit topic nog een keer naar boven.. kan volgens jullie dus wat voller ook sexy zijn?? Of niet? Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +9
Zoals de vorige keer ook al was gezegd. Ligt dat maar net aan de persoon. Sommige houden van dunnere meisjes en andere weer van vollere meisjes. En dat jij nog altijd niemand hebt gevonden is toch niet heel erg? Je moet maar net het geluk hebben om iemand waarvan je houdt tegen te komen. Dat heeft weinig te maken of je nou dunner of voller bent. Je moet gewoon rustig afwachten tot dat je iemand tegen komt!

Gr: Mr.S
↑ sluit me hier volledig bij aan
Wederom, het ligt er ook aan wat je met "voller" bedoelt.
Mensen geven er een sterk uiteenlopende betekenis aan, dus ben ik benieuwd wat jij ermee bedoelt.
Het ligt zoals hierboven gezegd aan de persoon. Als je een relatie hebt dan heb je dat om wie je bent niet om hoe je er uit ziet of hoe vol je bent. Er is geen reden om onzeker te zijn je bent geweldig op je eigen manier. En als je nu nog niemand hebt komt dat later wel. Ik heb ook nog niemand gehad maar dat komt later. Dus hou je taai en veel succes!
ik vind vollere meisjes juist leuk, ik vind dat gwoon sexy
Ik ben splinter dun en ook nog nooit verkering gehad... Dus het maakt niet echt uit hoor iedereen is anders niks is normaal en iedereen is mooi❤️
Hey! Het maakt niet uit of je juist wat voller bent of wat magerder!! Het gaat om hoe je van binnen bent, je persoonlijkheid. Helaas kijken de meeste jongens in deze tijd meer naar het uiterlijk dan het innerlijk.. maar je bent mooi zoals je bent!! Wees trots op jezelf xx
"Helaas kijken de meeste jongens in deze tijd meer naar het uiterlijk dan het innerlijk.. "
Nouja, dat gebeurt al zo'n.... eh, altijd eigenlijk.
Dat geldt wederzijds ook.
Afhankelijk van culturen natuurlijk, maar een grote , gespierde man met een symetrisch gezicht was natuurlijk een geschiktere partner dan eentje die klein was, dik en duidelijk wat genetische foutjes had. Zo zit seksuele selectie nou eenmaal in elkaar.
Niet leuk voor individuen, maar echt geweldig voor de soort.
Opzich is het heel normaal om op uiterlijk te vallen wand dat komt gewoon door evolutie maar hebben we eigelijk niet meer nodig...

Bv vogels kiezen elkaar ook vaak door kleur of nest. Dat een mannetje een hele mooi nest maakt en dat het vrouwtje het mooiste nest en de mooiste vereren kiest.

Okal denk ik wel dat er wat verandert is in de evolutie tot mens. Er is namelijk gene perfect iets dat bestaat niet en omdat iedereen wat anders mooi vind. Waardoor iedereen uiteindelijk iemand vind❤️

Eerlijk is eerlijk op de buitenkant val je het eerst maar het is dan aan jou om die geene te leeren kennen en dan opnieuw te beslissen vind ik die geene echt leuk.

Dus wat ik met dit lange verhaal probeer te zeggen is dat iedereen mooi is en anders en dat je wel iemand vind❤️
Hè het maakt niet uit hoe dik of dun je bent je bent mooi en uniek zoals je bent ik weet zeker dat je iemand vind en dat nog maar 1 haar wachten en je vind de ware of debhele tijd een nieuwe e de ware is er niet en pls wordt niet zoals ik ik heb twee jaar anorexia nerveusa gehad en DAt is echt geen pretje wees blij met wie je bent ik weet seker dat andere mensen er ook zo over denken en besef het draait om je innerlijk en niet om jr uiterlijk

Liefs Anne Gea
I mean, als ik jou leuk vind en je hebt een qute gezicht. Dan boeit het me vrij weinig. Trouwens meestal hebben meisjes die wat voller zijn grotere ass en dat trekt jongens aan.
Voornamelijk mensen met Arabisch bloed hebben grote billen.
Ook is het zo dat veel jongens tegenwoordig denken dat een grote ass gepaard kan met een skinny buik? Like, nee de belly hoort erbij en ik vindt het wel sexy. Ik ben zelf best wel atletisch.
Straight to the point. Misschien moet je een beetje meer open zijn tegen jongens. Ik ken een meisje die is zoo knap maar een beetje vol. Ik heb stiekem een crush op dr, maar het probleem is dat ze niet echt praat. En dat ze een beetje highclass doet. Dat is meestal bij de jongens een afknapper. Dus miss is het een idee om open te zijn, dan springen de jongens echt wel op je
Om op maloentje te reageren, vraag ik me dit af: hoe kan ik dan meer open zijn tegen jongens en waarover kan ik dan over praten. Ik ben altijd bang wat ze dan van me vinden enzo.. ik weet dat het net zo makkelijk moet zijn als tegen meisjes maar dat is het voor mij niet echt.. liefs mieppie.
Ps: ik heb echt heel lang niet gereageerd, sorry daarvoor
@mieppie wat is wat voller? Ik ben best dun en een jongen en mijn laatste vriendin had ik in groep 8 en ik zit in de 3e en ben ook nog s blijven zitten dus geen haast je vind de juiste nog wel dik dun t maakt ni uit

Reageer