Vraag

is hij verliefd op mij?

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Heyyy

ik heb een klein vraagje. Duusss ik ken een jongen al sind het 1ste middelbaar en hij is kei leuk! Toen gingen we heel goed met elkaar en zeiden mn vriendinnen van oelala en al en toen werd hij kei boos ( hij heeft zelfs een week niet gepraat met iemand) maar nu is het echt anders. Die is veel closer bij mij en wilt ook altijd bij mij zijn. Hij maakt de hele tijd grappen om mij te laten lachen , wnr mensen oelala zeggen begint hij te lachen en word hij niet boos. Eerlijk gezegd ben ik verliefd op hem maar ik ben bang da hij niet verliefd is op mij. 
Hebben jullie enig idee?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Nou dat klinkt wel goed in elkaar geval! Bloost hij ook als jij hem een compliment geeft? Hij doet zijn best voor jou als ik het zo lees dus het lijkt er wel op dat hij belangstelling voor jou heeft 😉 als jullie wederzijds verliefd zijn voel je het vanzelf. Misschien kun je een keer zorgen dat je een tijdje alleen met hem bent, dat praat makkelijker.  En komt er nog een feestje misschien? Dat je kunt dansen ofzo. Ik hoop dat het gaat lukken voor jullie!

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ikweetgeennaam9274 

Sorry dat ik een beetje laat ben!

Ik denk dat het zeker wel wederzijds kan zijn, als je merkt dat hij echt anders bij jou doet dan bij andere meisjes betekend het misschien dat jij speciaal bent op hem, en dat hij verliefd op je (kan) zijn.

Ik zou zeggen, vertel hem over je gevoelens aangezien jullie (denk ik) al wat contact hebben met elkaar.
Doe dit het liefste face-to-face!

Liefs, ItzJustin
PS: laat weten hoe het gaat!

Reageer