Vraag

Is hij verliefd op mij

  • 6 January 2019
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een week geleden een slaapfeestje met 3 andere jongens.(Ik ben zelf ook een jongen) Maar ik heb het gevoel dat 1 van die 3 jongens op mij is. In het begin van de avond raakte hij mij nog niet zo vaak aan.(Paar keer tegen mij aan liggen maar voorderest viel het nog wel mee) Maar toen het later werd begon hij mij meer aan te raken hij sloeg zijn armen over mij heen en knuffelde mij. Ook ging hij op mij liggen. Mijn vraag is is hij op mij zelf twijfel ik heel erg. Wat denken jullie? Alvast bedankt!

3 reacties

Hoi!

Ik denk dat dit een vraag is die wij hier op het forum niet voor je zullen kunnen beantwoorden, simpelweg omdat wij zowel jou als die andere jongen niet kennen. Wij weten bijvoorbeeld niet of hij gewoon nogal snel lichamelijk contact heeft met vrienden of als dit voor hem echt buitengewoon is.

Misschien kun je eens (subtiel als je dit wil) polsen naar zijn geaardheid?

Verder kun je ofwel 1) afwachten tot het duidelijker is of hij het je zelf vertelt 2) het hem rechtstreeks vragen (meeste kans op zekerheid, maar ook wel kans dat hij hiervan schrikt en daarom de waarheid eventueel niet vertelt).

Groetjes
Lot
Badge
Hee,

het zou kunnen dat hij het voor de grap deed / niet als fix ofzo bedoeld.

het kan ook dat hij (net als ik) een beetje apart is (wel op een leuke manier) en dat hij het dan als vriend of bff bedoeld.

maar als hij meerdere keren op een avond zo doet kan het zijn dat hij wel een oogje op je heeft.
Dit lijkt mij de logischste optie!

nu is de vraag of jij hem ook leuk vind?
En misschien wel iets gaat worden!!

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen maar, dit is mijn ervaring en ik weet niet hoe het precies was gegaan!
groetjes
Bedankt voor de reactie's @xLotx en @Turtle79 ik heb er zeker wat aan!

Reageer