Vraag

Is hij op mij?

  • 9 June 2017
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik had met een jongen uit mijn klas, maar heb het uit gemaakt (waar ik een beetje spijt van heb) ik heb soms het gevoel dat hij nog op mij is! Wat zijn signalen? Hoe kan ik merken dat hij op mij is? Groetjes Shannon❤

3 reacties

Heey,

Bij iedereen zijn de signalen anders maar er zijn sowieso een paar signalen waar je op kunt letten:

- Hij zoekt oogcontact met je. Een verlegen jongen zal wegkijken en daarna weer opnieuw proberen te kijken.

- Zijn vrienden maken grapjes over jullie als stelletje.

- Hij is vaak in je buurt.

- Hij probeert dichter bij je te komen door met je vriendinnen te praten enzo.

- Als hij jou ziet doet hij zijn haar bijvoorbeeld goed of trekt hij zijn shirt goed. Zie dit als een mannetjespauw die op wil vallen bij een vrouwtje.

-Zijn pupillen worden groter als je met hem praat. Maar dit valt niet heel erg op tenzij je erg dichtbij hem staat.

- Hij vertoont macho gedrag om indruk op je te maken.

- Als je met hem praat leunt hij wat naar je toe.

- Hij kan wat gespannen zijn als je met hem praat

- Als een jongen je leuk vindt en hij wil weten of jij hem leuk vindt dan gaan ze ook wel eens met een meisje praten of heel close doen en dan kijken ze naar jou of jij ook "jaloers" wordt.

- Als hij een grapje maakt kijkt hij naar jou om te zien of jij ook moet lachen ( t is best cute)

- Als je met hem praat dan staan zijn voeten naar je toe gedraaid.

- Hij raakt je aan op je been of je schouder of je arm bijvoorbeeld.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!!
Veel succes :)

Groetjes,

KpopLover
Bedankt Kpoplover ! Hier heb ik veel aan gehad
Heey,

Bij iedereen zijn de signalen anders maar er zijn sowieso een paar signalen waar je op kunt letten:

- Hij zoekt oogcontact met je. Een verlegen jongen zal wegkijken en daarna weer opnieuw proberen te kijken.

- Zijn vrienden maken grapjes over jullie als stelletje.

- Hij is vaak in je buurt.

- Hij probeert dichter bij je te komen door met je vriendinnen te praten enzo.

- Als hij jou ziet doet hij zijn haar bijvoorbeeld goed of trekt hij zijn shirt goed. Zie dit als een mannetjespauw die op wil vallen bij een vrouwtje.

-Zijn pupillen worden groter als je met hem praat. Maar dit valt niet heel erg op tenzij je erg dichtbij hem staat.

- Hij vertoont macho gedrag om indruk op je te maken.

- Als je met hem praat leunt hij wat naar je toe.

- Hij kan wat gespannen zijn als je met hem praat

- Als een jongen je leuk vindt en hij wil weten of jij hem leuk vindt dan gaan ze ook wel eens met een meisje praten of heel close doen en dan kijken ze naar jou of jij ook "jaloers" wordt.

- Als hij een grapje maakt kijkt hij naar jou om te zien of jij ook moet lachen ( t is best cute)

- Als je met hem praat dan staan zijn voeten naar je toe gedraaid.

- Hij raakt je aan op je been of je schouder of je arm bijvoorbeeld.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!!
Veel succes :)

Groetjes,

KpopLover



Tbh dit zijn echt goeie !! 🙂

Reageer