Skip to main content
Vraag

Is het wel oke dat ik met mijn vriend ben ?

• November 30, 2025
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hach-i

Ik ken mijn vriend no rond 3 maanden, en we zijn al een maand samen. We doen long-distance, over discord, maar we hebben al wel ge voice chat en gefacetimed. We vinden elkaar erg aardig, en doen aan flirten over de telefoon. Het probleem is, hij heeft laatst tegen mij gezegd dat hij eigenlijk 11 is. Ik ben 14, sinds een maand, en ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Hij is mijn enige vriend, en ik praat met niemand zoveel als hem. Natuurlijk begreep hij ook dat het misschien niet oke was met mij  om ieamnd zo jong te daten, dus hij heeft gezegd dat hij het totaal begrijpt als we uit elkaar gaan. Ik ben wel bij hem gebleven, omdat we allebei weinign vrienden hebben, maar heb sowieso concreet neergelegd dat we elkaar nooit naaktfoto’s of soortgeleike dingen zouden sturen. Ik heb nu hulp nodig, wnat ik voel me schuldig dat ik iemand zo jong date.

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 1, 2025

Hey, volgens mij heb je netjes wat afspraken gemaakt en dan is er toch niets tegen een dikke vriendschap? Lijkt mij prima zo hoor. 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 1, 2025

Je hebt niks verkeerds gedaan, je hoeft je nergens schuldig over te voelen. Geniet van elkaar.

Pas op: als jullie elkaar irl zouden ontmoeten moet je wel wachten tot hij 12 is voordat jullie aan elkaar mogen zitten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

@Diana  heeft in beide antwoorden helemaal gelijk. Je hebt nu een vriendje op afstand. Lichamelijk zal er voorlopig dus nog niets gebeuren. Geniet daarom gewoon van elkaar zonder dat je je schuldig voelt!