Is het wederzijds?

  • 8 January 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb alle namen in mn uitleg even veranderd voor de privacy

 

Ik zit met een probleem. Ik ben verliefd op een meisje (laten we dr ff Tess noemen) maar ik weet niet of ze ook op mij is. Ik ken haar sinds de 1e. Ik zit nu in de derde en heb alle jaren bij haar in de klas gezeten.

Ik denk rond halverwege de eerste hadden we een appgroep met 6 mensen. Ik, mijn beste vriend, nog een vriend (vanaf hier Bob), Tess, de beste vriendin van Tess (vanaf hier Emma) en een meisje (vanaf hier Julia) die een oudere zus had die haar al flink wat verteld had. Alle 6 uit dezelfde klas. We hadden afgesproken dat alles in de groep bleef wat werd gestuurd en dat iedereen 100% eerlijk zou antwoorden. We hadden dus gesprekken veel gesprekken over seksualiteit waarbij wij eigenlijk allemaal dingen vroegen aan Julia en zij ook dingen vertelde. Ook vroegen vooral de meiden vaak om top 5 lijstjes ofzo: wie is het knapst, wie is het aardigst, etc. In de 2e zaten Bob en Emma bij elkaar en zet Julia alleen in een klas en de andere 4 bij elkaar. Julia ging meer met anderen om dus na een tijdje maakten we een nieuwe appgroep met zn vijven. De groep had echt z'n pieken en dalen. Meestal inactief en soms met 3 of 4 man online. Meestal was ik online met Tess en Emma (raar om de hele tijd andere namen te moeten gebruiken). Met die reden maakte ik in het begin van de derde een groep voor ons drieën aan. We hebben de meest geniale gesprekken en zijn het ook eigenlijk altijd met elkaar eens. Ik vind Tess dus leuk maar ik weet niet of ze ook op mij is. Aangezien ik bij sommige vakken naast Emma en Tess zit en we het dan vaak gezellig hebben denk ik van nou dat kan toch niet missen. Maar als ze een paar uur later achter een andere jongen (vanaf hier Tom) zitten dan zie k altijd dat ze t ook heel gezellig hebben. Ook hoorde ik de vriendengroep van Tom (daar fiets ik meestal mee naar huis) een beetje lacherig doen tegen Tom van: '’fix fix'’. Je weet wel. Het is trouwens misschien wel handig om te zeggen dat Emma eind 2e een vriend had gekregen dus die is bezet. Daar zal Tom het dus zeker niet gemunt op hebben.

 

Ik weet dus niet wat ik met deze situatie aanmoet. Ik zit er al een paar maanden mee en weet niet wat ik er mee moet doen. Kunnen jullie aub tips achterlaten! Alvast bedankt!


2 reacties

Er is maar 1 manier om er achter te komen of ze iets voor jou voelt. Ga ervoor zou ik zeggen!

Reputatie 1
Badge +1

Dankjewel voor je reactie maar dat durf ik dus juist niet. Ik ben bang dat ze niet op mij is en dat zoiets onze goede vriendschap kan verpesten. 

Reageer