Ik kom net uit een relatie met mijn vriend we hadden 7 maanden. Hij was eerst al jaren mijn beste vriend en toen kregen we iets. Ik kreeg alleen langzaam meer stress dan blijdschap eruit dus ik maakte het woensdag uit. Als je met iemand bent (Ik dan tenmisnte) gaar er een knopje uit in je brein dat je niet eens kan denken aan een relatie met een ander. Maar toen ging het uit en viel het me op dat een meisje uit mijn klas echt heel leuk was. NOG geen 2 dagen later zegt ze dat ze me leuk vind en ik haar ook. Ik denk dat ik dus gay ben want ja ik heb een crush op haar. Ik wil er ook echt een goede relatie van maken maar ik ben nog niet gewend aan dat mijn vriend en ik nu gwn vrienden zijn. Het meisje zegt dat het haar niet uitmaakt hoelang ze moet wachten alles voor mij. Dus ik wil een maand wachten (Want langer lukt me niet.) Ik vind haar te leuk. (Ze is dan mijn 2e relatie ooit). Ik wil dus deze maand gebruiken om 100 procent over mijn vriend heen te komen (ben nu 99) maar die 1 procent gaat over de nostalgische moment en en kados die ik wil weggooien want ik wil een frisse lijn beginnen. Ik weet dat zo snel ene nieuwe relatie slecht is Maar ik ben echt heel verliefd. Het is geen manier om over hem heen te komen. En we hebben geen ruzie We zijn gwn nog vrienden. Lijkt jullie dit een goed idee of moet ik iets anders doen?
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Het kan voor je vriend een beetje confronterend zijn dat je binnen een paar dagen al een ander hebt, helemaal omdat het een meisje is.
Doe het rustig aan met haar, ga samen een keer ergens drinken, breng het niet direct de wereld in om je vriend ook wat tijd te geven om over jou heen te komen. Overhaast niks.
Maar doe vooral gewoon waar jij je goed bij voelt
Veel geluk!
liefs,
Xxjee
Het kan voor je vriend een beetje confronterend zijn dat je binnen een paar dagen al een ander hebt, helemaal omdat het een meisje is.
Doe het rustig aan met haar, ga samen een keer ergens drinken, breng het niet direct de wereld in om je vriend ook wat tijd te geven om over jou heen te komen. Overhaast niks.
Maar doe vooral gewoon waar jij je goed bij voelt
Veel geluk!
liefs,
Xxjee
Thx als we iets krijgen houden we het wel even geheim voor mijn ex want ik geef om hem als een vriend En wil hem niet op deze manier extra pijn geven
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.