Skip to main content
Vraag

is het raar dat ik geen vriendje heb

• December 5, 2025
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi ik ben een meisje van 12 maar al mijn nichten hebben verkering en zij zijn 12, 13 en 14 en mijn buurmeisjes van 12 en 13 hebben ook verkering en ik niet en er zijn nog een paar anderen kinderen bij mij op sport van 11,12,13 en 14 die hebben ook verkering en ik niet is dat raar laat maar weten 

groetjes lilou doeiiiiiiiiii😊

7 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 5, 2025

Hoi,

Vergeet niet dat je nog jong bent. Het gaat nog wel gebeuren. Je moet een goede band opbouwen met iemand en dan gaat het vanzelf gebeuren.

Zelf ben ik 15 en kan ik ook geen vriendin krijgen. (afgewezen) Maak je maar geen zorgen.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 5, 2025

bedankt voor je reactie ik had meer het idee dat bijna iedereen een vriendje/vriendin heeft 

het was meer dat er laatst een beetje gedoe was met een van mij goeden vrienden die mij wel leuk vond maar ik heb een beetje spijt dat ik nee zij kort ge zegt 

in ieder geval bedankt 

groetjes lilou 😊

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Hi ​@Lilou,

Dat is zoals ​@justGhast zeker normaal dat je nog geen verkering hebt, dat is een geleidelijk proces, leer degene waarin jij interesse hebt wat beter kennen, vraag om zijn socials, stuur veel zo leer je elkaar echt kennen!

Succes laat maar weten hoe het afloopt.

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

@Lilou als je haar leuk vindt kan je het altijd opnieuw vragen is niet gek juist schattig

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 19, 2025

Het is zeker niet raar een vriendje komt echt wel vanzelf en je hebt tijd zat want je bent nog jong 

• January 31, 2026

zeker niet raar! ik was 12 toen ik een vriendje kreeg (wel al n jaar uit hoor), en sowieso kan het even duren tot je iemand vind die je echt leuk vind, ik was op zeilkamp met oude vriendinnen dus ik had t ook niet echt verwacht, kamp, sport, hobbies etc kan wel helpen nieuwe mensen te ontmoeten, maar ajbbb niet onzeker zijn want ook al heb je nu nog geen vriendje, dat zegt niks over jou! xx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

neen hoor, zeker niet raar! Ik ben nu 16 en heb nog nooit verkering gehad!

En je bent nog jong, er is nog genoeg tijd om vriendjes te krijgen.

groetjes x