Skip to main content

Oké ik weet dat ik hier veel over poost, maar ik zit er gewoon mee en geloof me ik maak ook andere dingen mee.

 

een lange tijd geleden was ik geil en op Omegle en omdat op Omegle geen meiden zitten ging ik met andere jongens rukken. En een wilde me snap en ik gaf hem mijn 2de account. Hij wilde een relatie en ik zei ja want ik wilde gewoon rukken en ik zou hem toch later die dag blokkeren want ik wil een relatie met een andere jongen.. maar is dat gay? Dat ik met hun ging rukken…  en de laatste tijd heb ik geen crushes op Meisen ofzo heel gek. En er was een jongen in de klas waar ik veel over fantaseerde. Hij is wel aardig, maar ook met hem zou ik niet vk mee willen. Maar fantaseren is wel gewoon leuk en ik zou zoizo alles daarvan niet met hem in het echt willen doen want kontsex lijkt me beetje raar en moeilijk en vies. Zoizo vingeren in goor. En als iemand in mijn klas overdreven gay doet kan ik daar ook niet tegen. Maar ja, ik ben lang niet op een meisje verliefd geweest en nu dacht ik ineens heel veel aan een jongen, dat was wel gek dacht ik, maar zolang ik niet in een relatie wil ben ik niet gay dacht ik. Maar ik heb geen idee. Om een van een andere reden vind ik meiden (gezicht) niet meer heel aantrekkelijk als ik vroeger vond. Lichaam ook ietsje minder dan eerst. En bij jongens meer dan meiden. Ik weet niet of dat gewoon puberteit is, maar ik wil echt niets met andere jongens doen. Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe ik zou reageren als een bepaald ding bij mij gebeurd, maar ik weet niet hoe ik dan in het echt zou reageren. Dus dat is gek. Maar weet iemand wat het is? Ik had nog meer te vertellen denk ik maar ik vergeet dat want het is echt fk veel. Je kan ook vragen stellen en dan beantwoord ik. 

Tja, wat wil je graag horen? Dat je niet gay bent? Dat kunnen wij niet zeggen. Dat weet je alleen zelf. Heb je er trouwens al eens aan gedacht dat je ook bi zou kunnen zijn? Maar goed, persoonlijk houd ik helemaal niet van labels.

Het lijkt erop dat je heel erg graag niet gay wilt zijn maar zo denken heeft geen zin. Je geaardheid is wat is het (ja, ik weet dat bij sommige mensen hun geaardheid niet vastligt maar dit geldt lang niet voor iedereen). Ik zou het dan ook van je af proberen te zetten voordat het een soort obsessie wordt.

Go with the flow en focus je niet zoveel op labels.

 


nee hoor ik vindt het heel normaal maar alleen is het wel een beetje gay. maar erg is het niet want het past bij jou😩


Ik ben het zelf ook nog aan het onderzoeken en mijn tip is: wacht het gewoon af, en schaam je niet voor je gevoelens, want alles is goed!


Reageer