Vraag

Is het een loverboy?

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ken een jongen via een chatprogramma al 2 jaar, eerst had hij met een meisje van 13 (hij is 17) een goede relatie. Toen ging het uit omdat hij dreigde naaktfoto's door te sturen. Daarna had hij met nog een meisje en mij tegelijk, van dat meisje heeft hij ook foto's. Toen ik het ontdekte dat hij met nog iemand had was ik natuurlijk heel boos. Alleen zijn thuissituatie is heel slecht....zijn moeder is dood en zijn stiefvader is heel erg. Na een tijdje nam dat 2e meisje van hem weer met hem, ik snapte niet waarom. Toen het uit ging met hun ging ik hem helpen met zijn problemen. Maar daarna begonnen we elkaar weer leuk te vinden. Ik heb nu met hem en hij lijkt het liefste vriendje ever! Ik heb hem pas geleden nog ontmoet en hij deed ook niks wat ik niet wilde. Ik heb besloten hem een kans te geven, maar is dat wel een goed idee, en is hij een loverboy?

2 reacties

Hoi,
Dt is inderdaad een lastige situatie, maar mensen veranderen en in ieder persoon zit echte liefde. Sommige misbruiken het op het eerste moment maar krijgen daar later spijt van. Ik vind het goed dat je hem een kans hebt gegeven en als jullie relatie enorm hecht is kun je heb best vragen waarom hij dat deed. Zo kun je langzaam elkaar nog beter vertrouwen.
Liefde overwint alles, daar kom je nog wel achter.
Liefst anoniem
Hoi
Het zou heel goed kunnen dat hij is veranderd. Het is goed dat je hem een kans geeft maar blijf wel opletten want sommige mensen kunnen heel goed doen alsof, maar ik hoop dat hij dat niet doet.
Ik hoop dat het echt goed gaat met hem en ook met jou.

Heel veel liefs
Lexy❤

Reageer