Vraag

Is een beetje acne een afknapper? (Vraag aan de meisjes.)

  • 9 August 2022
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb op mijn voorhoofd een klein beetje acne. Ook op mijn kin en neus zie ik een paar pukkeltjes. Het is niet super heftig, dus vanaf een afstand zie je er eigenlijk niks van, maar van dichtbij zie je het wel. Maakt dit mij meteen een stuk minder aantrekkelijk?


6 reacties

Badge

hangt af

Reputatie 1
Badge +3

Waar hangt het vanaf?

Maakt totaal niet  uit als je puisten  hebt  iedereen heeft er wel eens, vooral in de puberteit.

Het maak je echt niet in eens niet aantrekelijk.

Gr bren

 

Hi, 

Persoonlijk vind ik acne helemaal niet onaantrekkelijk, het is toch iets heel natuurlijks wat wij als meiden ook krijgen! Maak je er vooral niet te druk om :)!

Reputatie 1
Badge +3

Oké, bedankt allemaal.

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb op mijn voorhoofd een klein beetje acne. Ook op mijn kin en neus zie ik een paar pukkeltjes. Het is niet super heftig, dus vanaf een afstand zie je er eigenlijk niks van, maar van dichtbij zie je het wel. Maakt dit mij meteen een stuk minder aantrekkelijk?

Hoii, ik ben een meisje van 14 en heb er best wel last van. Ik vind het zelf niet minder aantrekkelijk maar ik denk dat andere dat wel vinden over mij. Soms krijg ik rare opmerkingen en daardoor ben ik erg onzeker over mijzelf.

Reageer