Vraag

is de eerste zoen altijd vies??

  • 22 December 2019
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben n meisje van 15 en nog nooit echt getongzoend maar er is wel iemand van paar jaar ouder, en diegene heeft wel al ervaring met zoenen. Alleen ik lees overal: “ eerste zoen is vies en niet lekker” maar is dat altijd zo? Ik heb wel kennis door alleen zien of media dus denk wel dat als ik zoen met diegene want ik voel echt wel iets voor die persoon het we lekker zal zijn.

dus mijn vraag is of het altijd zo slecht moet gaan bij je eerste tongzoen, en wat is jullie ervaring?


2 reacties

Hallo AnoM16 :)

De eerste tongzoen is niet altijd vies denk ik, er kan wel wat meer misgaan bij de eerste keer waardoor het soms ervaren wordt alsof de eerste tongzoen vies is maar dat vindt ik de onjuiste redenatie aangezien het gewoon dan of niet goed verloopt of het ligt aan jezelf dat je tongzoenen niet zo fijn vindt. Ik heb zelf nooit getongzoend, sterker nog, ik heb nooit een vriendin gehad.

-Dr8gon99

Hee girl , 

Je eerste tongzoen hoeft echt niet vies te zijn , het is wel meestal zo dat wanneer het je eerste keer is dat je niet echt weet hoe het nou precies allemaal moet en dan gebeurt meestal dat het een beetje apart voelt , maar na een paar keer krijg je het al snel onder de knie en zal het al veel gemakkelijker gaan. 

Reageer