Vraag

Intiem zijn met lief

  • 28 February 2020
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Dag iedereen, 

Ik heb sinds 2 weken een vriendje. 

Het is allemaal heel leuk en zo, maar we willen het nog wat geheim houden. 

Alleen daardoor kunnen we nooit intiem zijn op school.

En ik hoor je al denken doe het dan buiten school, maar hij mag niet afspreken van zijn ouders. 

Help! Wat moet ik doen? 


3 reacties

Hey @1234 hoedje van papier , 

Ik snap je probleem, dit heb ik namelijk zelf ook gehad.. 

Ik denk dat het een kwestie van tijd is, want ooit komt de tijd wel dat het openbaar wordt daar ontkom je niet aan. 

Wel gaat dat lastiger worden voor jullie relatie omdat dan iedereen ervan af weet, jullie hebben nu nog geen last van meningen maar dan wel. Iedereen heeft namelijk een mening. 

Ik hoop dat ik je hierbij wat heb kunnen helpen : ) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken! 

Liefss, JustHelping. 

Badge

Hey @1234 hoedje van papier , 

Ik snap je probleem, dit heb ik namelijk zelf ook gehad.. 

Ik denk dat het een kwestie van tijd is, want ooit komt de tijd wel dat het openbaar wordt daar ontkom je niet aan. 

Wel gaat dat lastiger worden voor jullie relatie omdat dan iedereen ervan af weet, jullie hebben nu nog geen last van meningen maar dan wel. Iedereen heeft namelijk een mening. 

Ik hoop dat ik je hierbij wat heb kunnen helpen : ) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken! 

Liefss, JustHelping. 

Heeey @JustHelping ,

Allereerst wil ik je bedanken voor je reactie. Ik waardeer het heel erg. Ooit wordt het wel openbaar, maar we weten allebei al dat dat nog heel lang kan duren. Wij zijn namelijk een beetje de mensen in de klas die nooit gewaardeerd worden en ik weet niet of je het een beetje snapt, maar we willen dus niet dat ze ons ermee gaan lastigvallen. Ik weet nu al dat het binnen het jaar niet openbaar zal zijn dus heeft er misschien iemand een oplossing?

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Oh nee! Dat is onhandig, want buiten school is de enige optie als je niet op school intiem wil zijn. Ga je vaak op de fiets naar school? Je kan samenfietsen met hem en dan ergens stoppen en daar even.. ja. Als dat niet te openbaar is natuurlijk. Mag hij alleen met JOU niet afspreken , of met niemand? Als hij normaal wel met zijn vrienden mag kunnen jullie aan beide ouders vertellen dat je met vrienden wat gaat doen. Ik snap je situatie, maar ik hoop en denk dat jullie er wel uit gaan komen.

veel geluk ermee,

koekiemonster

Reageer