internet "vriendje"

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

hey allemaal:) Ik ben R en ik ben 14 jaar en ik heb aub advies nodig...

Ik heb in augustus 2019 een hele leuke jongen ‘ontmoet’ via het internet (hij is 15) ik noem hem even O. We appen sindsdien echt letterlijk elke dag. We wisselden snap uit en gingen snappen en appen. O geeft me allemaal complimentjes en is echt de leukste liefste jongen die je je maar kan voorstellen… alleen het is zo lastig via het internet. we wonen 45 km van elkaar vandaan. Ik zei altijd dat ik hem heel graag wilde zien in het echt. En hij had altijd excuses om niet af te spreken. Ik weet wel dat hij echt is wie hij zegt dat hij is, we hebben 3 keer gebeld en hij stuurt snaps en filmpjes. Maar dus ik vond het wel erg jammer dat hij niet “wou” afspreken.

Uiteindelijk bemoeiden 2 jongens uit mn klas ermee en sliden in zijn dm's… Ze lokten hem uit. En vroegen eigenlijk om ruzie. Het werd allemaal een groot probleem en ik merkte dat O zich anders gedroeg tegenover mij. Ik vroeg of  hij me nog wel leuk vond en hij zei: idk…… ik was wel sad en uiteindelijk werd het contact tussen ons zelfs verbroken.. voor een maand lang hadden we geen contact totdat hij zei van: “R, (in het echt zei hij mn echte naam maar die zeg ik liever niet) het spijt me. ik mis je.” ik negeerde hem eerst, want ik was verdrietig en boos. Maar later begonnen we weer te praten en hadden dingen “uitgepraat”. O zei dat hij zijn mindset had verandert en dat hij realiseerde dat ik meer was dan een internetvriendin. Ook dat hij me graag in het echt zou willen zien. Dat hij me heel erg had gemist en aan me had gedacht. Ik wist het allemaal even niet meer. maar iedereen verdient een 2e kans right??

Nu gaan dingen heel goed tussen ons:)) We zijn nog meer verliefd dan ever te voren:))) alleen ik weet niet hoe hij in het echt is en wil hem natuurlijk graag ontmoeten.. We zijn van plan om zaterdag af te spreken yesshsh maar hij heeft het heeeeel druk met school, hij zit in het examenjaar van vmbo. Ik denk dus dat het heel erg lastig zal zijn om dit te laten werken tussen ons.. omdat hij nauwelijks tijd voor me zou hebben en omdat we 45 km van elkaar af wonen:( ik hou van hem jeezzzzz:( 

als je tot hier hebt gelezen, je bent een toppertje dankje voor je tijddd:) Ik zou graag advies willen hebben wat te doen.. Want ik zit hier best wel mee. Bedankt als je reageert ik respecteer dat heuuul veeel xD

thankuu xxx R


2 reacties

Hoi

 

Online leerde je een jongen kennen. Er vonden enkele incidenten plaats waardoor jullie tijdelijk contact verloren. Nu is de spanning bijgelegd, en zouden jullie graag afspreken. 

 

Voor jullie eerste afspraakje lijkt het me aan te raden om op een openbare plek af te spreken. Ook als jullie gebeld hebben en video’s hebben uitgewisseld, is het verstandig om voorzichtig te zijn. Daarbij lijkt een eerste date in een gezellige taverne of sfeervol stadspark me niet onprettig. 

 

Is het een mogelijkheid om zeg maar “tussen” jullie beiden woonplaatsen af te spreken, zodat elk maar een deel hoeft te reizen? Er ligt vast een stad of dorpje tussen jullie beiden woonplaatsen in, dat jullie samen zouden kunnen ontdekken. Als deze jongen het zo druk heeft met school, zou je eventueel voor kunnen stellen dat jij naar hem toe komt, zodat hij geen tijd verliest door te reizen. 

 

Ook iemand die het druk heeft zou een relatie kunnen onderhouden. Vaak is het een kwestie van plannen. Zo zouden jullie bijvoorbeeld dagelijks een half uurtje voor elkaar vrij kunnen maken, waarin jullie kunnen videobellen. In het weekend of tijdens de vakantie zouden jullie samen kunnen lunchen.  

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi

 

Online leerde je een jongen kennen. Er vonden enkele incidenten plaats waardoor jullie tijdelijk contact verloren. Nu is de spanning bijgelegd, en zouden jullie graag afspreken. 

 

Voor jullie eerste afspraakje lijkt het me aan te raden om op een openbare plek af te spreken. Ook als jullie gebeld hebben en video’s hebben uitgewisseld, is het verstandig om voorzichtig te zijn. Daarbij lijkt een eerste date in een gezellige taverne of sfeervol stadspark me niet onprettig. 

 

Is het een mogelijkheid om zeg maar “tussen” jullie beiden woonplaatsen af te spreken, zodat elk maar een deel hoeft te reizen? Er ligt vast een stad of dorpje tussen jullie beiden woonplaatsen in, dat jullie samen zouden kunnen ontdekken. Als deze jongen het zo druk heeft met school, zou je eventueel voor kunnen stellen dat jij naar hem toe komt, zodat hij geen tijd verliest door te reizen. 

 

Ook iemand die het druk heeft zou een relatie kunnen onderhouden. Vaak is het een kwestie van plannen. Zo zouden jullie bijvoorbeeld dagelijks een half uurtje voor elkaar vrij kunnen maken, waarin jullie kunnen videobellen. In het weekend of tijdens de vakantie zouden jullie samen kunnen lunchen.  

 

Gr. Kenshin

 

Bedankt voor je antwoord kenshin, ik heb hier wel wel wat aan!! Dankje voor je tijd ik zal dit advies zekers gebruiken:)

Reageer