Vraag

Internet verliefd

  • 12 April 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi
Ik wil eerst even zeggen dat ik hier al eerder een topic over gemaakt had maar ik weet mijn wachtwoord er niet meer van dus ja..
Zoals ik al zei had ik het over een jongen die ik ontmoet had op internet we hebben toch steeds niet gebeld maar we weten wel hoe wij er allebei uit zien, Ik merk dat hij mij ook een beetje leuk begin te vinden maar hij woont 4 uur van mij vandaan als ik met de trein zou gaan en 2 uur als ik met de auto zou gaan...We hebben heel veel dingen hetzelfde maar dan ook echt heel veel!We zijn het met elkaar veel over eens met dingen en we praten heel veel...Maar ik las op internet dat afstands relaties niet heel goed werken en mijn ouders zeggen ook dat hij zo een ander leuk gaat vinden...kortom dat het nooit wat gaat worden 😞 Maar ik vind hem zo leuk en ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo betrokken en lief is denken jullie wel dat het wat zou kunnen worden?


PS:Het is geen ander persoon want ik heb zijn insta en hij is een keer live gegaan en hij ziet er helemaal uit als op de foto)

3 reacties

Hey


jou topic kom over een met die van mij alleen woont mijne iets dichter bij

een relatie op afstand kan best lastig zijn vooral je nu nog jong bent maar dat een afstands relatie niet werkt vind ik bullshit als de liefde echt van bij de kanten komt kan het ook best goed gaan

als het wat word vang je ook nog is twee vliegen in een klap je reist een stukje dan zie nog is wat onderweg en je hebt een leuke jongen

maar onthoud je bent nog jong er komt nog veel meer op je pad als je ouder word

groeten nick
Hoi

Een jongen die je via internet hebt leren kennen, woont erg ver weg. Hoewel langeafstandsrelaties moeilijk en veeleisend kunnen zijn, is het absoluut mogelijk om er een te onderhouden. Wel meer mensen hebben een langeafstandsrelatie.

Om een dag met elkaar door te brengen is het inderdaad ver reizen. Misschien is het een idee om vakanties en verlengde weekenden met elkaar door te brengen. Jij kan naar hem toe, of hij naar jou. Jullie zouden ook een vakantie kunnen plannen op een plek die tussen jullie beide woonplaatsen ligt, zodat de reisafstand voor beiden minder wordt.

Groetjes
Kenshin
Beste geen-idee.

Ik ben erg geschokt door deze ongepaste reactie.
Ik vind dat je erg jammer dat mensen nog steeds met vreemden gaan afspreken.
Ik heb een keer een soortgelijk verhaal gehoord en ik had in die periode veel bier gedronken
dus al mijn diarree spoot uit mijn anus.
Ik adviseer om niet af te spreken omdat men wel eens diarree kan krijgen van de zenuwen.
Je wilt ook niet aan komen met een onder gescheten slip 😉

Reageer