internet liefde

  • 15 December 2019
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben dus verliefd op een jongen, en hij op mij.  Alleen nu komt het probleem, hij is namelijk 23 en ik 16. Dus een aardige leeftijdsverschil. Ook wonen we niet bepaald dicht bij elkaar in de buurt. Hij woont namelijk in België en ik in Zuid-Holland. We zouden graag een goede vaste relatie willen maar denkt hij dat het niet verstandig is vanwege onze leeftijd. Ik snap dit ergens wel alleen weet nou niet wat te doen want  ik vind hem echt heel leuk. Oh ja en we hebben 2 keer afgesproken tot nu toe en dat was heel erg gezellig wel weten me ouders nog niks over hem omdat ik zowat zeker weet dat hun er niet achter zullen staan als ik iets met iemand zou hebben die veel ouder is dan ik. 


3 reacties

Hallo Beautje :)

Er zit inderdaad een behoorlijk leeftijdsverschil in, maar het is niet heel erg als hij lief doet maar een lange-afstandsrelatie is nou niet echt het beste idee aangezien jullie elkaar maar weinig zullen zien. Je kan het aan je ouders vertellen en hem ter gelijkertijd aan je ouders voorstellen terwijl hij naast je staat zodat je ouders kunnen zien dat hij geen pedo is.

-Dr8gon99

Hallo,

 

Wat fijn dat je verliefd bent! Ik denk dat je ouders hem eerst moeten leren kennen. Als ze nog niks over hem weten, moet je ze eerst maar eens vertellen wat er aan de hand is. Je weet nooit hoe ze gaan reageren. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een langeafstandsrelatie is echt heel lastig te onderhouden. Ik was zelf ook verliefd op iemand die ver weg woonde, maar ik merkte echt dat het geen succes werd. Het leeftijdsverschil is inderdaad groot, maar in echte liefde hoort dat niks uit te maken. Leer elkaar gewoon eerst nog beter kennen, spreek wat vaker af en vraag naar de mening van je ouders.

Liefs

Hallo,

 

Wat fijn dat je verliefd bent! Ik denk dat je ouders hem eerst moeten leren kennen. Als ze nog niks over hem weten, moet je ze eerst maar eens vertellen wat er aan de hand is. Je weet nooit hoe ze gaan reageren. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een langeafstandsrelatie is echt heel lastig te onderhouden. Ik was zelf ook verliefd op iemand die ver weg woonde, maar ik merkte echt dat het geen succes werd. Het leeftijdsverschil is inderdaad groot, maar in echte liefde hoort dat niks uit te maken. Leer elkaar gewoon eerst nog beter kennen, spreek wat vaker af en vraag naar de mening van je ouders.

Liefs

wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Reageer