Vraag

Insta gesprekken.

  • 1 July 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,


Ik heb een meisje ontmoet via insta en we praten nu elke dag, miss van 19:00 tot 23:30 ofzo maar ik denk da ik haar een beetje leuk vind. ik heb ook al opgezocht ''Signalen van jongens waneer je ze leuk vind op whatsapp'' enzo en ik kan me er best wel in ''relaten'' maar ik wil ook wel graag weten of zei me een beetje leuk vind. dus ik heb wat onderzoek gedaan maar de enigste waar ik terecht bij kom is dating site voor ouderen of mensen die vragen hoe je het beste verkering kunt vragen via chat. En dus nog niet echt een antwoord op mijn vraag. (Want ik heb niks met signalen die volwassen mensen geven want wij gedragen ons echt als een stel tieners die lol hebben. dus vooral hele random onnuttige berichtjes over habbo verkering enz :,) ) Dus misschien dat een van jullie het mij signalen kan geven van dat zij mij ook leuk vind? Ik zou hier graag achter willen komen misschien uiteindelijk vragen. (natuurlijk niet via insta want dat lijkt me een beetje standaard en komt waarschijnlijk niet goed over).

Alvast bedankt voor het lezen.

m.v.g. Ik

1 reactie

Hey,

Er zijn altijd signalen, maar de meeste kun je makkelijker in het echt zien, dus niet via chat. Facetime misschien? Als een meisje met haar haar speelt of met haar voeten naar je gericht zit, kan ze verliefd op je zijn, maar misschien doet dat meisje dat wel altijd. Dus je weet het niet zeker. Je kent ook geen andere vrienden van haar? Dan weet je ook niet of ze zich altijd gedraagt op de manier waarop ze dat bij jou doet. Dus dat is moeilijk.

En met signalen weet je het nog niet zeker.

Ik stel voor dat je een betere vriend probeert te worden. Dan kunnen jullie misschien een keer afspreken? Dan kennen jullie elkaar ook in het echt en is het later makkelijker om verkering te vragen.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer