Vraag

in een relatie maar toch naar andere meisjes neigen soms

  • 11 December 2020
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

k ben een jongen van 16 jaar en ik heb een relatie met een meisje van wie ik oprecht enorm veel houd, maar er is iets waar ik het lastig mee heb af en toe.

Ik heb soms het gevoel dat ik graag met andere meisjes wil praten op ietsje meer dan vriendschappelijk niveau, maar diep vanbinnen weet ik dat ik dit helemaal niet wil en moest ik het ooit doen dat ik haar enorm zou kwetsen en dat is dan ook het laatste dat ik wil. Ze betekent echt veel te veel voor mij om haar zoiets te kunnen aan doen. Is het normaal om dit soort  gevoelens te hebben? 
Ik post het hier op awel omdat in er niet over durf praten met haar zelf omdat ze zich dan niet goed genoeg zou voelen en aan vrienden durf ik het ook niet te zeggen omdat ik me schaam voor deze gedachte. Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen en alvast bedankt aan de mensen die reageren.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dus je wilt niet praten met andere meiden rondom je kenniskring? Het is helemaal niet erg om te praten met andere meiden wanneer je in een relatie zit.
Wat bedoel je precies met ‘ ietsje meer dan vriendschappelijk niveau’?

Dus je wilt niet praten met andere meiden rondom je kenniskring? Het is helemaal niet erg om te praten met andere meiden wanneer je in een relatie zit.
Wat bedoel je precies met ‘ ietsje meer dan vriendschappelijk niveau’?

Gwn zo soms zin om te flirten met andere meisjes alle tis nie dat ik dit echt wil doen omdat ik weet dat ik ze er echt mee zou kwetsen en ik er echt veel spijt van zou hebben achteraf

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Als jij er zeker van bent dat je vriendin het niet kan hebben dat je met andere meiden flirt, zal ik het niet doen.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ja dat is het juist ik ga het niet doen, maar dat er wel tegensteekt is dat ik deze gedachtes heb. Omdat ik me dan beetje fout voel doordat ik er zelf over denk.

Reageer