Skip to main content
Vraag

In één bed

• June 15, 2026
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

In één bed

Wie vaak op dit forum ziet heeft waarschijnlijk al talloze sekstopics voorbij zien komen, maar dit is iets wat ik zelf nog niet eerder heb gezien hier. Even wat context; ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik heb een beste vriend die ook 15 is. Ik ken hem sinds begin dit jaar, toen kwam hij ineens bij mij in de klas en we zijn meteen heel close geworden. We hadden laatst een schooltripje naar Duitsland en toen voelde ik voor het eerst echt de vonk. We lagen met z'n 4en op een kamer, en ik lag samen met hem in een tweepersoonsbed. (Soortvan iig, het waren 2 boxprings tegen elkaar aan geschoven.) 

Sinds dat tripje kan ik nergens anders meer aan denken, we hebben een soort van tegen mekaar aan gelegen en ik mis dat in mijn bed nu. Ik had 'm graag geknuffeld achteraf. Ik wil niets liever dan in de zomervakantie met 'm logeren en knuffelend in slaap vallen, maar het voelt zo ver weg en zo moeilijk om dat te zeggen zonder onze vriendschap op te blazen. Iemand uit mijn klas zei wel dat we een goed stel zouden zijn, maar ik zie ons ook gewoon geen homo zijn.

En ik wil niet samen aftrekken of seks, ik wil gewoon romantisch samen in slaap vallen. Kan iemand me helpen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 16, 2026

zoals je al aangeeft wil je vrienden blijven. je weet ook niet of hij geknuffeld wilt worden door jou. vaak als je met een jongen knuffelt of in 1 bed ligt als homo achtig iets gezien. ook al zou je samen jullie piemels willen aftrekken of iets anders van sex willen doen vind ik dat dit ook niet homo achtig hoeft te zijn maar meer experimenteren en leren wat misschien wel veel kinderen willen maar niet durven.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 16, 2026

@DJEE bedankt voor je reactie,

Soms voelt het alsof hij heel graag geknuffeld wilt worden en me wilt aanraken, maar soms voelt het ook alsof hij dat helemaal niet wilt. Het maakt het een soort gokken, maar het zorgt soms wel voor onzekerheid van mijn kant. Verder voel ik totaal geen lust en sterke behoefte aan seks ofzo, maar ik zou zo graag tegen 'm aan liggen, dat lijkt me veel mooier.