Hoi allemaal weer mike hier haha ik ben 18 maar heb nog nooit echt een relatie gehad maar wil onderhand wel een relatie omdat ik me savonds of weekends en in vakantie me af en toe verveel en me alleen voel met me vrienden ga ik niet echt weg mee want dat willen ze niet maar dat even terzijde hoe pak ik zoiets aan ik had het er al eerder over gehad of ik nauw gay of hetero ben ik denk dan toch meer gay ben dan vindt ik het persoonlijk moeilijker om iemand te vinden om een relatie te nemen hoe pak ik zoiets aan
Hey Mike
Je verlangt naar een relatie, en bent op zoek naar een partner. In je vrije tijd verveel je je regelmatig, waarop een relatie je de oplossing lijkt.
In principe zou je in geval van verveling evenwel op zoek kunnen naar een hobby of activiteit met een vriend. De kans op het ontmoeten van een vriend is namelijk groter dan de kans op het ontmoeten van een persoon waar je een relatie mee krijgt. Eventueel zou je je kunnen aanmelden bij een hobbyclub, waar je zowel gezellige vrienden als een eventuele partner kan ontmoeten.
Groetjes
Kenshin
Goedemiddag kenshi, oke is snap jouw punt ik heb meerdere hobbys dus dat is het punt niet
Als ik het goed begrijp, ben je vooral op zoek naar een relatie Wel, dan zou ik je aanraden om in je omgeving op zoek te gaan naar iemand die je graag beter zou leren kennen. Zou er op school of op een hobbyclub iemand zijn waar je graag closer mee zou worden?
Gr. Kenshin
Ik zie op school genoeg leuke jongens lopen waar ik wel iets mee wil beginnen maar het probleem is dat ik ze niet ken want ze zitten niet in me klas en zie af en toe voorbij lopen en weet niet of ze gay zijn en durf het ook niet zo te vragen waar allemaal andere kinderen en klasgenoten en ze vrienden bij zijn. Ben ook niet zo iemand die een leuke gast in de bus ziet echt zegt van he knapperd wil je een relatie met me beginnen. Heb ook wel is op gay dating sites gezetten maar is ook niet echt een succes
Eventueel zou je kunnen proberen om een leuke jongen als vriend beter te leren kennen. In die vriendschap zou een gesprek rond geaardheid zich voor kunnen doen, waar je een hoop uit af zou kunnen leiden. Ook als de leuke jongen niet op jongens zou blijken vallen, houd je er een fijne vriend aan over :)
Gr. Kenshin
Hallo Mike :)
Val je ook op meisjes of puur jongens? Zo ja, dan ben je wellicht bi. Ik heb een paar tips voor jou om een vriend te zoeken zoals bijvoorbeeld een gaybar, of je zou kunnen observeren voor iemand waarvan je zeker weet dat ze gay zijn doordat ze uit de kast zijn gekomen. Je zou dan als je dat zeker weet een gesprekje kunnen aanknopen over diverse onderwerpen zoals bijvoorbeeld school etc.
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
-Dr8gon99
Allebij bedankt denk dat ik hier wel mee verder kan komen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.